BOE

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Assie
Vlieger

BOE  Reageer met quote  

Binkie was van de week weer lekker bezig Nanaaa!

Binkie zit bij mij op de bank te spelen en loopt via mijn schouder de rugleuning op
Mijn vriend ligt languit op de bank naast me (ze zijn een beetje bang van elkaar)
Binkie loopt heel zachtjes over de rugleuning zijn kant op en staat bijna boven zijn hoofd
Zegt Binkie ineens BOE... Nanaaa!
Dus mijn vriend schrikt ervan en schuift gelijk een meter naar voren hihihi
Daarop zegt Binkie weer HALLOOOOOOO BANGEPOEPERT...

Dus wij schieten inn de lach,gaat Binkie mee zitten lachen

Oh oh wat hebben we in clown in huis zeg(alsof Binkie weet wat hij zegt hahahaha
Bericht Zondag 17 Januari 2010 11:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh, geweldig zeg. Laughing Laughing Laughing Laughing Dat soort dingen zouden automatisch opgenomen moeten worden. Echt leuk Ja

Dat meelachen is ook geweldig. Hier doet Aurora dat ook. Nou dan kom ik echt niet meer bij Mr. Green
Bericht Zondag 17 Januari 2010 11:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Oh, geweldig zeg. Laughing Laughing Laughing Laughing Dat soort dingen zouden automatisch opgenomen moeten worden. Echt leuk Ja

Dat meelachen is ook geweldig. Hier doet Aurora dat ook. Nou dan kom ik echt niet meer bij Mr. Green

En dan kijken ze je met een koppie aan van Fluiten ik doe niks hahaha
Bericht Zondag 17 Januari 2010 11:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahahahhaha, geweldig die Binkie. Hihihihi, had het wel willen zien maar net die dingen doen ze natuurlijk op zo'n onverwacht moment. Hihihi, hier kan onze Jos me ook zo zitten uitlachen, toch zeker als ik aan het poetsen ben Stom! Stom! (dan zegt hij ook nog eerst "mammie poetsen" en gaat dan lachen) Evil or Very Mad
Bericht Zondag 17 Januari 2010 12:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wahaha, wat een geweldig verhaal!! Ik lig hier dus helemaal dubbel boven mijn laptoppie. Het gevoel voor timing is soms echt geweldig!!
Krijg je toch je vraagtekens of dingen toeval zijn of dat onze gaaitjes intelligenter zijn dan wij soms denken...

Gogo kan ook gemeen lachen en heeft echt gevoel voor de momenten waarop hij moet lachen. Vooral als er iets heerlijk mis gaat, begint hij heel hard te lachen. Sukkeltje Laughing
Bericht Zondag 17 Januari 2010 3:49 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:02 pm
  Berichten van afgelopen: