Bonte Boer te weinig los geweest,wie weet raad?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik hoop wel dat het nog over gaat.
Hoewel ik bang ben van niet. De honden zijn 8 en 7 jaar en vechten al vanaf de jongste een jaar is. Vandaar ze niet samen zitten.
De oudste die in de keuken zit gaat denk ik nog wel lukken maar met de jongste durf ik het echt niet aan.
Ik vind het alleen wel jammer dat ik catoo niet mee kan nemen naar de woonkamer.
Maar ze staat met haar kooi wel in de woonkamer achter een muurtje (wat we neer hebben gezet om de honden uit elkaar te houden).
Dus ze is er wel altijd bij.
Bericht Donderdag 28 Juli 2005 10:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Carmen
Eitje

Reageer met quote  

Vanavond heeft Dingo lekker bij ons in de tuin gezeten! Very Happy helemaal geweldig vond hij het!
En mijn honden zijn gelukkig niet zo jagerig,meetsal komen ze even kijken en als Dingo ze zat word hapt hij een keer naar een hondenneus en dan taaien ze vanzelf af,ik zit meer over mijn kleine katje in eerlijk gezegd,die heeft al eens geprobeerd om Dingo te pakken Confused
Maar die sluit ik gewoon op als Dingo los is,maar al met al gaat het dus heel erg goed en ik ben blij dat we het gedaan hebben!
Bericht Vrijdag 29 Juli 2005 12:12 am
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:03 pm
  Berichten van afgelopen: