|
|
|
Tiny-M
Beginnende vlieger
| Camerageil? |
|
|
Iedere keer wanneer ik een filmpje probeer te maken van Baron en ze heeft het door, gaat ze vreemd reageren.
Het lijkt wel een soort broeds gedrag, maar ik weet niet of het dat is.Ze doet het bij het fototoestel, mobiele telefoon, gewone telefoon maar ook wanneer de afstandbediening op d'r gericht staat. Is dit broeds gedrag, of doet ze gewoon gek?
Filmpje staat in m'n fotoalbum, onder Der Baron. |
Donderdag 25 Juni 2009 9:17 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Het filmpje heeft heel grote pixels en kan het slecht zien maar kan het ook zijn dat ie zich wat boos maakt om "het ding".
Dat opzetten van de vleugels en wat wegdraaien |
Vrijdag 26 Juni 2009 9:13 am |
|
|
Tiny-M
Beginnende vlieger
Ja ik zie nu ook dattie wel erg grote pixels heeft. Kan dat komen doordat het een hoog kwaliteit filmpje was, dattie met het uploaden en omzetten van die grote pixels heeft gekregen?
Ik denk zelf in ieder geval niet dat het boosheid is. Als ze boos is schreeuwt ze meestal ook. Ook wil zel altijd graag de camera pakken met d'r snavel, of doet ze haar kopje naar beneden (wat ze ook doet als ze geaaid wil worden). |
Vrijdag 26 Juni 2009 9:37 am |
|
|
|
|
Sophie
Kuikentje
Ik moet wel lachen om dit onderwerp, Elmo wordt helemaal lyrisch als ie een camera ziet; camera, telefoon alles, maakt hem niet uit! Maar hij wordt alleen heel blij, en gaat er mooi voor zitten, echte natuurlijke poses van hem hebben we dus niet  |
Vrijdag 26 Juni 2009 5:15 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:06 pm
|
|
|
|
|
|