|
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
| charlie doet gek |
|
|
jajaaja goedenavond mensjes !!
het rare gedrag van charlie..
zoals ik jullie al zei is charlie erg dominant op de kooi vreselijk zelfs en op de grond juist niet..
magoed wat mij ook al een tijdje op viel is dat zen belletje steeds onder avond eten zit ik dacht steeds.. hoe kan dat nou ? maar nu vanavond zag ik het ! hij gaat eten en dan even later... gaat hij na zn belletje dan lijkt net dat hij zn voer omhoog haalt (soort van kokhalzen lijkt het) en smeert dan aan zn belletje.. wat zeggen jullie hiervan ? is dat erg ? nog iets raars... ik denk dat k dit maar eens moet filmen wat het is erg moelijk uit te leggen.. soms zit hij op een stok en dan maakt hij hele rare bewegingen met soort kreunend geluidje het lijkt wel op een hond die zn kont vies heeft en dat op de grond eraf schuurt... snappen jullie me een beetje ? offf
nouja ben blij met alles wat jullie antwoorden
kus van ons allemaal |
Vrijdag 13 Oktober 2006 8:17 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Op zijn eigen kooi dominant zijn is normaal
Maar je 2de vraag snapte ik niet helemaal  |
Vrijdag 13 Oktober 2006 8:41 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Allemaal normaal gedrag volgens mij!!!
Dat laatste is als het ware rijden volgens mij!!
Duwt ie dan echt zijn onderlichaam tegen de stok?? |
Vrijdag 13 Oktober 2006 8:58 pm |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Heeey Ilonatjuhhh......z'n belletje zit ie te voeren.
En het antwoord op je tweede vraag: dit is baltsgedrag.
Hihihi hij is dan een beetje opgewonden.....snap je???
Wilt dan graag paren  |
Vrijdag 13 Oktober 2006 8:58 pm |
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
mensen bedankt voor jullie reactie!!! ben erg opgelucht !! moest wel ff lachen hoor zowel van het belletje als het rijden lol!
dan heeft coco nooit zin om te rijden haha want die doet het nooit  |
Vrijdag 13 Oktober 2006 9:45 pm |
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
danny ja dat klopt hij rijd tegen de stok aan!!! vond het raar omdat coco dat nooit doet vandaar  |
Vrijdag 13 Oktober 2006 9:47 pm |
|
|
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
nou siya zo dominant als charlie op de kooi vind ik persoonlijk niet echt normaal. coco is ook wel dominanter op de kooi maar bijt mij niet.. en charlie kan heel agresief overkomen dus zodanig bijten dat het echt zeer doet.  |
Zaterdag 14 Oktober 2006 3:50 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Doet Pico ook hoor soms,
Ene keer bijt die wel, andere keer niet, (op zijn kooi) |
Zaterdag 14 Oktober 2006 7:47 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hmm hij moet dat volgens mij niet te vaak doen hoor. Anders krijgt hij mss een uitgepuilde cloaca . Dat kan toch? ik meende dat Iago dat eens had?. Kun je hem afleiden? of mss op een lagere speelboom zetten met takken ed om te slopen? Dan zit hij ook direct lager en is hij vast makkelijker.  |
Zaterdag 14 Oktober 2006 7:58 pm |
|
|
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
heej tommy !!!!
nou zop erg vaak gebeurt da niet hoor ! ik heb het nu 2 x gezien zoalng charlie bij ons is en dat is nu zon 3 maand
maar als tie het doet lijd ik hem wel af hoor.
maar binnekort even na de vogelarts dus kan ik het ook altijd voorleggen wat jij zegt  |
Zondag 15 Oktober 2006 6:28 pm |
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Het rijden kan volgens mij geen kwaad en het voeren van zijn speelgoed op zich ook niet, alleen is er grote kans dat hij het daarna weer zelf op eet van zijn belletje. Als hij dat doet dan moet je zijn bel wel heel goed schoonhouden, want anders kan hij schimmels en bacterien binnen krijgen. Dit hebben wij meegemaakt met Milo en die is er echt heel erg ziek van geweest. |
Maandag 16 Oktober 2006 9:36 am |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Igor......Sipje ook. Ja ze kunnen er erg ziek van worden  |
Maandag 16 Oktober 2006 10:46 am |
|
|
|
|
Marlies R
Vlieger
|
Ik zou zelf het belletje uit de kooi halen... Je loopt toch een aardig risico op nare bacteriën en degelijke als hij het er ook weer vanaf gaat likken ( wat een vrij grote kans is) |
Maandag 16 Oktober 2006 11:07 am |
|
|
Kromsnavelkortpootreigâh
Fladderaar
Doet me goed te lezen dat er nog 1 stapelverliefd is op zijn bel.
Keoki vrijt met zijn bel, loopt eronder door, zit met de bel over zijn kop (calimero-syndroom noem ik dat), hij maakt er geluidjes tegen, om vervolgens de bel weer een oplawaai te verkopen. (noem het maar een haat-liefde-verhouding )
Toen hij die bel nog niet had, liep 'ie op die manier mij te versieren, vleugels helemaal gezakt, en dat kirrende geluid. Bij mij haalde hij zijn voer op, (huuphuupbarbatruuk, een druifje... ) maar bij zijn bel doet hij dat niet...
Maar doen zowel mannekes als vrouwtjes dit? (ik weet het geslacht van Keoki niet zeker, zou leuk wezen als ik dit te weten kwam n.a.v zijn gedrag, want tot nu toe noem ik m ventje, kereltje, zou beledigend zijn wanneer ik toch met een pop te maken heb... )
(Mijn grasparkietje werd verliefd op mijn vriend, en deed dat kirren bij hem, en raakte zelfs aan de leg.. ) |
Maandag 16 Oktober 2006 11:26 am |
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
ohhhh my god !
ik had jullie verteld da charlie zo deed op die stok he ? en jullie zeiden dat tie zin had aan rijden
nou euh hij springt nu steeds bij coco op de kooi das heel leuk hoor !!! magoed... vanmiddag... hij ging steeds bovenop coco en geen grapje kreunen joh
mn vriend zegt nou ze mogen aelkaar graag dan ma eens kijken of ze ook samen de kooi in willen ik zeg nou als da zo doorgaat dan houden we ze in aparte kooien  |
Maandag 16 Oktober 2006 6:54 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:07 pm
|
|
|
|
|