Chico maakt appart geluid als hij mij ziet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
irene
Vlieger

Chico maakt appart geluid als hij mij ziet  Reageer met quote  

Help!

Gisteravond zijn we weer met de auto van Leeuwarden naar Apeldoorn gegaan, zoals we elk weekend doen. Toen ik thuis aankwam heb ik chico in zijn kooi gedaan, en toen begon het geluid. Echter maakt hij het geluid alleen als hij mij ziet. Chico is 4 maanden en 3 weken oud, en weegt 380 gram wat ik ook wel aan de lage kant vind. Ik ben een week ziek thuis geweest in Leeuwarden, waar ik geen weegschaal heb,maar ik denk dat hij erg is afgevallen. Hier weer in Apeldoorn heeft hij 1 uur on op houdelijk gegeten & vrij veel water met roosvicee gehad. In Leeuwarden was hij de hele week erg vervelend en luidruchtig. Hier aangekomen helemaal niet, hij begon alleen maar met dit geluidje van het filmpje

Help?

http://smg.photobucket.com/alb....._A0062.flv

edit. Toen ik dit filmpje maakte zat ie op een standaart op me bed,ik ben nog steeds ziek, blehh!
Bericht Maandag 29 September 2008 10:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Misschien is hij blij dat je er weer bent, het kan best zijn dat hij begreep dat je ziek was en bezorgd om je was. Vogels (ook jonge) voelen dit soort dingen heel goed aan.
Bericht Maandag 29 September 2008 11:08 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Hij heeft mij al de hele week gezien.

Ik woon namelijk op Kamers in Apeldoorn, vanwege me werk. Weekends en vakanties ben ik in Leeuwarden, bij me vriend. Chico gaat ook elk weekend en vakantie mee. Dus dat zal het niet zijn.
Bericht Maandag 29 September 2008 11:09 am
Sue
Moderator
Moderator

Re: Chico maakt appart geluid als hij mij ziet  Reageer met quote  

Krijgt hij op dit moment pap? Dit ziet er namelijk uit als bedelen, maar ik weet niet precies wat voor geluid grijsjes maken als ze bedelen.. Embarassed
Hoe voelt z'n borstbeen?

PS Beterschap!
Bericht Maandag 29 September 2008 11:45 am
irene
Vlieger

quote:
Originally posted by Sue
Krijgt hij op dit moment pap? Dit ziet er namelijk uit als bedelen, maar ik weet niet precies wat voor geluid grijsjes maken als ze bedelen.. Embarassed
Hoe voelt z'n borstbeen?

PS Beterschap!

Hij is al een tijdje van de pap af, en ik herriner me nog wel toen ik een pap minder per dag deed dat hij dit geluid ook maakte. Wel heb ik hem vorige week voor het eest harrisons gegeven ( en ook nog z'n zaad), wat hij ook opat. Alleen ben ik de pelletes vergeten mee terug te nemen Stom! Stom! en het is een beetje te duur nog een zak te halen. En ik ben zijn stap stok vergeten, dus nu moet ie elke keer op de hand Stom! Stom! Als ik hem op de hand heb, en praat dan issie wel stil, en doet ie leuke geluidjes, maar zodra ik hem terug zet... arrghh Exclamation

Misschien dat het daar aan ligt?? Question Dat hij graag harrisons wil?
Bericht Maandag 29 September 2008 12:17 pm
Sue
Moderator
Moderator

Eet hij verder wel goed? Of weet je dat niet? Je kan het aan zijn krop voelen..
Wat betaal je voor een zak harrisons als ik vragen mag? Het verschilt enorm per dierenarts!!!
Bericht Dinsdag 30 September 2008 8:33 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat geluid heb ik in elk geval nooit bij mijn grijsje gehad moet ik zeggen. Heb ik niet eerder gehoord, misschien dat het van grijsje tot grijsje scheelt maar ik heb het nooit gehoord bij onze. Lijkt me echt een aandacht vragend geluid zo van "ik wil bij jou zitten of zo"
Zal ff in mijn dagboek een pagina aanmaken met hoe Joske zijn geluidje was. Let niet op het slechte beeld want het was met de mobiel gemaakt. Embarassed
Bericht Dinsdag 30 September 2008 8:47 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier komt ie dan:
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=4199
Bericht Dinsdag 30 September 2008 8:49 am
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Ik denk dat hij echt ergens om zeurt, maar chico komt echt niks te kort!
Bericht Dinsdag 30 September 2008 5:50 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:07 pm
  Berichten van afgelopen: