Coco en Kaya aan het vechten of spelen?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Cosch
Ervaren vlieger

Coco en Kaya aan het vechten of spelen?  Reageer met quote  

Wie zal het zeggen?
Ze kunnen niet samen in een kooi. Ze zoeken elkaar constant op. Zitten op elkaar snavel te bijten. Hakken een beetje naar elkaar in de lucht. Flitsen niet meer met de ogen. Geen opgezette veren. Maar ik weet zeker dat als ik Coco bij Kaya in de kooi zet dat het echt vechten word.

Wat zal het zijn? Vechten of spelen? ???
Ik weet het niet meer. Smile

Ik vind Kaya sowieso wel wat milder/zachtaardiger geworden!

Ze zoeken elkaar echt constant op. Als Kaya aan de ene kant van de kooi hangt dan zit tie te reiken naar de kooi van Coco en Gijs en andersom ook en dan komt de ander er weer aangerend. En dan is het onderstaande ritueel!

http://img.photobucket.com/alb.....120012.jpg
Bericht Woensdag 12 December 2007 8:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Coco en Kaya aan het vechten of spelen?  Reageer met quote  

Lastig he? Ze weten zelf niet wat ze willen lijkt wel? Hahaha!
Hopelijk gaat het nog verder de goede kant op en zitten ze over een jaar of tien (of sneller) naast elkaar. Very Happy

Gave foto trouwens.. Laughing
Bericht Woensdag 12 December 2007 9:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Ervaren vlieger

quote:
Originally posted by Sue
Lastig he? Ze weten zelf niet wat ze willen lijkt wel? Hahaha!

Hahaha ja idd. Zo voelt het nu meer voo rmij. Zo van wat willen jullie nou! Hahaha!

Zou wat zijn dat Gijs er nu is en dat Coco en kaya vriendjes worden! Confused Laughing
Bericht Woensdag 12 December 2007 10:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Volgens mij is het wel gaai-eigen hoor. Niet weten wat ze willen? Laughing Scut & Wheezy zijn soms water & vuur en toch willen ze persé naar elkaar toe. Zij zitten af en toe helemaal in elkaar. Trouwens, Wheezy kon Scuttle eerst niet luchten of zien. Laughing Dus wie weet wat er in zit voor Kaya & Coco?
Zouden Coco & Kaya zo gemeen zijn, dat ze samen willen spannen tegen Gijs?! Shocked Shocked Laughing
Bericht Woensdag 12 December 2007 11:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 12:08 pm
  Berichten van afgelopen: