Niet opgeven hoor! Sterker nog...ik zou dit doen...leg die stokken daar in de buurt en laat ze gewoon liggen, zonder iets te proberen of op zn gedrag te reageren
nou euhm... nieuwe stokken in de kooi zijn we blijven proberen.. maar coco wil het niet hebben op geen mogelijke manier..
maar nu word het steeds gekker....
ze durft op een of andere manier niet ,meer bovenop de kooi..
heb alles na gekeken of er iets vreemds lag waar coco bang voor is.. maar niks is anders maar als ik coco op de kooi doe springt ze er zo weer af
heeft iemand dit ook gehad ? dit is nu al 3 dagen zo en weet nu niet meer wat ik moet doen
Doet me denken aan Jeannette en Japie. Bij hun is het over gegaan na veel trainen en het verhaal is mooi te volgen in 3 topics. Hier zijn de links in de juiste volgorde :
Behoorlijk wat om te lezen en zij is uiteindelijk naar Hooimeijer gegaan, maar ik denk dat je er vrij veel tips in kunt vinden om zo aan de slag te gaan. 1 belangrijk ding...reageer NIET op zn bange gedrag!!!
*Volgens mij doen ze t nu wel alle 3 *
Laatst aangepast door Tommy op Woensdag 14 Juni 2006 1:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt
maar coco is niet bang voor de omgegving of mij.. ze is ook gewoon vrolijk en verder niks geen problemen..
maar het lijkt alsof ze bang is voor iets wat op de kooi zou moeten liggen (wat er dus niet ligt)
ik reageer er ook niet op dat bange gedrag en zet haar wel vaker op de kooi.... maar dan kijkt ze heel angstig na 1 punt.. en gaat dan gelijk haar kooi weer in.. maar er is niks anders als normaal... dus ik snap het niet helemaal...