Ik probeer Leia nu truukjes te leren, maar ze heeft een concentratievermogen van nul komma nul.
Iemand een idee om dit te verbeteren?
Maandag 19 November 2007 9:16 pm
Sue Moderator
Re: Concentratie
Hahaha dat is vaak in het begin.. Ben je bezig met hele moeilijke dingen? Probeer eens te beginnen met iets heeeel gemakkelijks. Iets wat ze perfect doet. Daarna kan je eventjes wat moeilijkers gaan doen, en dan weer afsluiten met iets supersimpels!
Maandag 19 November 2007 9:39 pm
Sue Moderator
Re: Concentratie
Laat je haar trouwens eerst wat lekkers zien? Is er iets wat ze erg lekker vindt? Ik zou dat de komende dagen dan minder geven. Eigenlijk helemaal niet. En dan dat gebruiken om mee te oefenen.
Ik was bezig met rondje draaien maar zal dan wel eerst beginnen met een targetstick ofzo. Dat truukje met wat lekkers heb ik al eens geprobeert, maar dat wordt dan een soort van 'targetstick'
Vanaaf heb ik het weer geprobeert dit keer met een targetstick en een macadamia en het ging best wel heel goed. Bedankt voor de tips Sue !!!
Dinsdag 20 November 2007 8:01 pm
Sue Moderator
Ahhh fijn om te horen!
Na een tijdje krijgen ze wel door dat dat lekkers niet de 'targetstick' is, maar dat ze er toch eerst echt wat voor moeten doen. Ik laat het meestal zien, en leg het dan weg (uit het zicht, maar wel zodat ik er snel bij kan)
Dinsdag 20 November 2007 11:23 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:40 am