De cursus van Talsma

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Dat van die veertjes opzetten wist ik niet wat het betekende(had ik nog niet bij stilgestaan) Embarassed Maar Krabi durft wel vooral 's avonds als ze in kooi moet voor ik ga slapen (maar nog effe bezig ben) zich laten vallen maar khad al snel door dat het aandacht was Wink
Kheb ze toen er terug uitgehaald (even)dan er terug in en ze probeerde terug Very Happy Kheb van mn hart een steen gemaakt en haar genegeerd Wink ze stopte en begon te eten Wink
Nu ze groter wordt hangt ze onderstenboven aan speelgoed lol Very Happy idd aandacht Wink
Beetje bij beetje leer ik haar kennen en door jullie verhalen zal ik ook haar karakter wel ontdekken he Smile en al haar gedragingen Very Happy eigenlijk wist ik enkel de grote over lijnen over Smile papegaaien Very Happy nu komt het echte werk Very Happy
Thanks voor de toelichting Wink
Bericht Woensdag 15 Juni 2005 4:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
verma528
Eitje

Reageer met quote  

Ik heb zelf een cursus gevolgd bij drs. Jan Hooimeijer.
Je kreeg toen een hele anatomische les bij hem over hoe een vogel van binnen eruit ziet.
En 's middags liet hij hoe de 5- stappenplan werkt met zijn bonte boertje en zijn amazone.
Het was een hele leuke maar ook zeer leerzame les
En deze les duurt de hele dag en na 1- daagse workshop ga je door naar de 3-daagse workshop en als je aantal vragen goed beantwoordt kan je doorgaan voor een workshop om gedragsdeskundige te worden

Yvette
Bericht Maandag 3 Oktober 2005 8:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat leuk Yvette Very Happy
Ik zou het liefst beide (liever nog meer verschillende) cursussen doen. Dus die van Hooimeijer en die van Talsma. Misschien komt dat ooit nog Laughing
Bericht Maandag 3 Oktober 2005 8:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:40 am
  Berichten van afgelopen: