Komen op commando?? Ja als hij op de grond zit en ik zeg Menneke kom maar snel dan komt ie wel maar offie dat begrijpt?? Want dan wil hij natuurlijk gewoon van de grond af? En ik houd mijn hand dan op de grond en dan stap ie zo op.
Hij kan wel op commando de targetstick aanraken dus dat zal ik is proberen. Als ik de step voort duw dan loopt ie wel mee met zijn voetje maar ik zal dat is gaan proberen dank je:D
Dinsdag 25 Maart 2008 10:56 am
Sue Moderator
Dat is ook een idee. Of je kan proberen om zelf de step voor te duwen en jezelf dan helemaal te prijzen en te juichen. Werkt vaak ook heel goed.
Iago let altijd heel goed op wat ik doe.
Hahaha ja mezelf prijzen me vogel kijkt me dan aan van waar ben je mee bezig?? Ik doe toch niks?
IK denk dat dit nog lang gaat duren:P Majaa we hebben de tijd!! Ik vind dat hij het al goed doet Ik ga hem nu ook leren om allebei mijn handen op tafel te leggen en dan zeggen links dat ie op mijn linkise hand gaat staan en rechts dat ie op mijn rechtse hand gaat zitten Eens kijken of dat gaat lukken
Ik zag laatst ook een topic over een parkiet die kon zwaaien maar hoe leer je dat aqan want je moet dan toch clicken VOORDAT het pootje je hand aanraakt en dan je hand steeds verder weg== Maar hij geeft zo snel een pootje dus dat kan ik niet bij houden.
Is er een andere manier voor of alleen die?
Woensdag 26 Maart 2008 11:01 am
Sue Moderator
Hmmm ik denk dat dat wel los loopt. Of heb je misschien iemand die met jou kan spelen? Zet Menneke dan even ergens waar hij de boel goed kan volgen maar niet afgeleid kan worden door andere dingen, zoals papiertjes.
Vervolgens geef jij een commando aan die andere persoon, die het trucje dan uitvoert. Hij wordt beloond en krijgt zichtbaar iets lekkers.
Zwaaien heb ik Zazu geleerd door hem op te laten stappen en snel mijn hand weg te trekken. Na een tijdje hebben ze door dat ze alleen hun pootje omhoog moeten doen. Vervolgens 'fade' je je hand.
Zaterdag 29 Maart 2008 8:16 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:40 am