De voor- en nadelen van...........de kraagpapegaai

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik hoop ook dat ik een broertje krijg van Scuttle! Very Happy Maar ik heb het idee dat dat allemaal wel goed gaat komen...
Bericht Maandag 12 Januari 2009 8:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Very Happy Ik hoop het! De kraagjes hebben geloof ik niet ieder jaar een nestje.
Bericht Maandag 12 Januari 2009 8:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Ik heb contact gehad met Kea. Vervolgens mijn spaarvarken kapot geslagen en heb helaas moeten concluderen dat ik nog héél véél weken mijn best moet doen om mijn zakgeld te verdienen voor ik er één kan kopen. Mijn mama heeft gezegd dat ze me het komende jaar het zakgeld niet verhoogd.
Helaas gaat deze droom dus even aan mij voorbij.

Maar....ik heb al wel wat anders in gedachte........maar hier later meer over.
Bericht Donderdag 15 Januari 2009 9:57 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ah ships.. Sad Wat jammer dat het voorlopig niet doorgaat.
Zit een kraagje nog wel in de planning?
(Ik meen dat kraagjes toch niet zo gek veel duurder zijn dan grote amazones zoals Gogo?)
Bericht Donderdag 15 Januari 2009 10:38 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Mmm ik dacht altijd dat we het met een Kraagpapegaai wel over 1000+ euries hebben, klopt dat niet?

(Daaat zou nou goed nieuws zijn Mr. Green)

Egwene, wil je nou niet vertellen waat je aan denkt? Ik heb geen geduld en ben nieuwsgierig als wat Embarassed dit moet je mij niet aandoen! Ha... jij vertelt jouw geheime plan, ik de mijne Razz
Bericht Donderdag 15 Januari 2009 10:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Ha... jij vertelt jouw geheime plan, ik de mijne Razz

En Sue luistert stiekem mee!

Shi, ben jij van plan een kraagje te nemen? Als ik het zo lees...

Dat is inderdaad het bedrag wat ik voor Scuttle heb betaald. Amazones zweven toch ook rond die prijs? (De grote soorten dan!)
Bericht Donderdag 15 Januari 2009 10:48 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Die vaker voorkomende zoals GVH/BVH in ieder geval niet, die zitten eerder rond de 500.

Je weet wel Sue... het zijn papegaaitjes die mij interesseren. Samen met nog de Caiques en de zwarte Lories, maar eigenlijk zijn ze te klein. En ik kan zeker niet alles hebben wat ik zou willen, dus ik maak een selectie en wil dan meer voor de grote soorten gaan.

Ale ja... je weet nooit. Ik vind het zeer zeker fascinerende vogeltjes Smile
Bericht Donderdag 15 Januari 2009 10:58 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik dacht ook dat de kraagjes rond de 1000 of net erboven waren en dan had het nog wel gekund, maar hij zit echt nog een stuk hoger en dat redt ik nu even niet. Het blijft wel een wens, maar voorlopig even niet. Ik studeer nu nog en dan heb ik het niet echt ruim dat ik een dergelijk bedrag kan betalen.

En dames, nog héél even geduld. Ik weet misschien maandag (of al eerder) meer en dan horen jullie het. Maare...zeker jij Shi zal het wel erg leuk vinden denk ik.... Razz
Bericht Vrijdag 16 Januari 2009 8:04 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Egwene
En dames, nog héél even geduld. Ik weet misschien maandag (of al eerder) meer en dan horen jullie het. Maare...zeker jij Shi zal het wel erg leuk vinden denk ik.... Razz

Leuk vinden, of eerder stikjaloers zijn?

He als jij plannetjes breit om mijn grijze man te pikken, dan ben je dood he Razz

Grijze mannetjes van Nederland zijn tegenwoordig alvast gereserveerd, blijf af Twisted Evil

En als je iets nog groter hebt, dan ga ik je schieten Laughing

(Of erger, heb je mij binnen de korstste keren voor de stoep voor bezoek Mr. Green)
Bericht Vrijdag 16 Januari 2009 9:26 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Haha.... nou, je zit met één van je suggesties een beetje in de buurt, maar niet helemaal....

haha, volgens mij maak ik het nu alleen nog maar erger... Laughing
Bericht Vrijdag 16 Januari 2009 9:30 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh dat is dan behoorlijk veranderd. Ik ben benieuwd wat het zal zijn maar waarom moeten we tot maandag wachten? Weet je wel hoe lang dat is? Crying or Very sad Crying or Very sad
Bericht Vrijdag 16 Januari 2009 9:35 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hmmm, maar ik dacht dat jij niet echt veel had met Grijsjes, klopt dat?
Bericht Vrijdag 16 Januari 2009 9:36 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Grijsjes?? Wie weet doel ik wel op je andere opmerking van dat ik misschien nog een groter soort in gedachte heb....
Het zou zomaar één van die twee opmerkingen kunnen zijn... Razz

Kijk, ik zou een grijsje kunnen willen, maar misschien ook wel een andere amazone erbij (dubbelegeelkop bijvoorbeeld). Zijn allemaal opties...maar ja...geduld hè?! Das een schone zaak! Laughing
Bericht Vrijdag 16 Januari 2009 9:39 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Misschien doel je wel op een andere opmerking Smile het was ook meer iets wat in mij opkwam omdat we het hier over hebben... dat je nergens echt overkomt alsof je veel hebt met Grijsjes. Daar was ik gewoon benieuwd naar, en hier was een mooie ruimte open om te vragen Smile

Weet je wat ik zou doen? Een vriendje/innetje voor Gogo Hartje dan zou ik heel blij zijn ja Laughing
Bericht Vrijdag 16 Januari 2009 9:42 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wat ik heb met grijsjes... ik vind dat er veel verschil zit qua uiterlijk of ze er vriendelijk of minder vriendelijk uitzien. Ik vind het qua uiterlijk ook niet de meest mooie vogels. Maar zoals ik netjes geleerd heb gaat het niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk van iemand.
Ik vind grijsjes leuk, omdat ze zo goed kunnen praten. Ze zijn slim en rustig. Rustig in de zin van: het zijn geen gilkippen zoals amazones zijn.

Ja, wat vind ik nog meer van grijsjes....

Ik heb goed nagedacht over wat ik wilde en waarom ik dat zou willen en wat het zou kunnen doen met de "groepsdynamiek" van de vogels die we nu hebben en natuurlijk vooral de vogels die ík heb, want zoals jullie weten zijn niet alle gaaien die ik op het forum onder mijn naam heb gezet ook echt van mij.

En Sue, de kraag is dus niet van de baan, maar gewoon echt uitgesteld. De reden weet je natuurlijk nu wel.... Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 16 Januari 2009 9:48 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:40 am
  Berichten van afgelopen: