|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ik hoop ook dat ik een broertje krijg van Scuttle! Maar ik heb het idee dat dat allemaal wel goed gaat komen... |
Maandag 12 Januari 2009 8:51 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ik hoop het! De kraagjes hebben geloof ik niet ieder jaar een nestje. |
Maandag 12 Januari 2009 8:58 am |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ik heb contact gehad met Kea. Vervolgens mijn spaarvarken kapot geslagen en heb helaas moeten concluderen dat ik nog héél véél weken mijn best moet doen om mijn zakgeld te verdienen voor ik er één kan kopen. Mijn mama heeft gezegd dat ze me het komende jaar het zakgeld niet verhoogd.
Helaas gaat deze droom dus even aan mij voorbij.
Maar....ik heb al wel wat anders in gedachte........maar hier later meer over. |
Donderdag 15 Januari 2009 9:57 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ah ships.. Wat jammer dat het voorlopig niet doorgaat.
Zit een kraagje nog wel in de planning?
(Ik meen dat kraagjes toch niet zo gek veel duurder zijn dan grote amazones zoals Gogo?) |
Donderdag 15 Januari 2009 10:38 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Mmm ik dacht altijd dat we het met een Kraagpapegaai wel over 1000+ euries hebben, klopt dat niet?
(Daaat zou nou goed nieuws zijn )
Egwene, wil je nou niet vertellen waat je aan denkt? Ik heb geen geduld en ben nieuwsgierig als wat dit moet je mij niet aandoen! Ha... jij vertelt jouw geheime plan, ik de mijne  |
Donderdag 15 Januari 2009 10:40 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Ha... jij vertelt jouw geheime plan, ik de mijne
En Sue luistert stiekem mee!
Shi, ben jij van plan een kraagje te nemen? Als ik het zo lees...
Dat is inderdaad het bedrag wat ik voor Scuttle heb betaald. Amazones zweven toch ook rond die prijs? (De grote soorten dan!) |
Donderdag 15 Januari 2009 10:48 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Die vaker voorkomende zoals GVH/BVH in ieder geval niet, die zitten eerder rond de 500.
Je weet wel Sue... het zijn papegaaitjes die mij interesseren. Samen met nog de Caiques en de zwarte Lories, maar eigenlijk zijn ze te klein. En ik kan zeker niet alles hebben wat ik zou willen, dus ik maak een selectie en wil dan meer voor de grote soorten gaan.
Ale ja... je weet nooit. Ik vind het zeer zeker fascinerende vogeltjes  |
Donderdag 15 Januari 2009 10:58 pm |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ik dacht ook dat de kraagjes rond de 1000 of net erboven waren en dan had het nog wel gekund, maar hij zit echt nog een stuk hoger en dat redt ik nu even niet. Het blijft wel een wens, maar voorlopig even niet. Ik studeer nu nog en dan heb ik het niet echt ruim dat ik een dergelijk bedrag kan betalen.
En dames, nog héél even geduld. Ik weet misschien maandag (of al eerder) meer en dan horen jullie het. Maare...zeker jij Shi zal het wel erg leuk vinden denk ik....  |
Vrijdag 16 Januari 2009 8:04 am |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by Egwene
En dames, nog héél even geduld. Ik weet misschien maandag (of al eerder) meer en dan horen jullie het. Maare...zeker jij Shi zal het wel erg leuk vinden denk ik....
Leuk vinden, of eerder stikjaloers zijn?
He als jij plannetjes breit om mijn grijze man te pikken, dan ben je dood he
Grijze mannetjes van Nederland zijn tegenwoordig alvast gereserveerd, blijf af
En als je iets nog groter hebt, dan ga ik je schieten
(Of erger, heb je mij binnen de korstste keren voor de stoep voor bezoek ) |
Vrijdag 16 Januari 2009 9:26 am |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Haha.... nou, je zit met één van je suggesties een beetje in de buurt, maar niet helemaal....
haha, volgens mij maak ik het nu alleen nog maar erger...  |
Vrijdag 16 Januari 2009 9:30 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Oh dat is dan behoorlijk veranderd. Ik ben benieuwd wat het zal zijn maar waarom moeten we tot maandag wachten? Weet je wel hoe lang dat is?  |
Vrijdag 16 Januari 2009 9:35 am |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Hmmm, maar ik dacht dat jij niet echt veel had met Grijsjes, klopt dat? |
Vrijdag 16 Januari 2009 9:36 am |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Grijsjes?? Wie weet doel ik wel op je andere opmerking van dat ik misschien nog een groter soort in gedachte heb....
Het zou zomaar één van die twee opmerkingen kunnen zijn...
Kijk, ik zou een grijsje kunnen willen, maar misschien ook wel een andere amazone erbij (dubbelegeelkop bijvoorbeeld). Zijn allemaal opties...maar ja...geduld hè?! Das een schone zaak!  |
Vrijdag 16 Januari 2009 9:39 am |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Misschien doel je wel op een andere opmerking het was ook meer iets wat in mij opkwam omdat we het hier over hebben... dat je nergens echt overkomt alsof je veel hebt met Grijsjes. Daar was ik gewoon benieuwd naar, en hier was een mooie ruimte open om te vragen
Weet je wat ik zou doen? Een vriendje/innetje voor Gogo dan zou ik heel blij zijn ja  |
Vrijdag 16 Januari 2009 9:42 am |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Wat ik heb met grijsjes... ik vind dat er veel verschil zit qua uiterlijk of ze er vriendelijk of minder vriendelijk uitzien. Ik vind het qua uiterlijk ook niet de meest mooie vogels. Maar zoals ik netjes geleerd heb gaat het niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk van iemand.
Ik vind grijsjes leuk, omdat ze zo goed kunnen praten. Ze zijn slim en rustig. Rustig in de zin van: het zijn geen gilkippen zoals amazones zijn.
Ja, wat vind ik nog meer van grijsjes....
Ik heb goed nagedacht over wat ik wilde en waarom ik dat zou willen en wat het zou kunnen doen met de "groepsdynamiek" van de vogels die we nu hebben en natuurlijk vooral de vogels die ík heb, want zoals jullie weten zijn niet alle gaaien die ik op het forum onder mijn naam heb gezet ook echt van mij.
En Sue, de kraag is dus niet van de baan, maar gewoon echt uitgesteld. De reden weet je natuurlijk nu wel....  |
Vrijdag 16 Januari 2009 9:48 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:40 am
|
|
|
|
|