Discussie: zijn papegaaien muzikaal?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Echt wel!

Tas heeft absoluut een gevoel voor muziek en ritme, zo'n Snowball light Laughing. Ik train het niet, maar als we een gek momentje hebben, zing ik ook voor hem, en je zou hem moeten zien genieten: hij doet gelijk mee geluidjes maken, en ook headbangen, op de voeten zwaaien en 'dansen'... helemaal uit zijn dak gaat hij dan. Hij heeft ook hele duidelijke voorkeuren en beslist die voorkeuren gelijk als hij het voor de eerste keer hoort (dus niet aangeleerd of bekend/onbekend... sommige liedjes vindt hij gewoon leuk om gek op te doen, andere laten hem koud).

De Grijsjes... ah ja, die hebben een interesse van een stuk rots Rolling Eyes
Bericht Dinsdag 23 Februari 2010 10:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wow, Joris is ook een grijsje en die is gek op muziek. Als ik voor hem zing, word hij helemaal blij.
Verder is vooral muziek van Mika populair en de kinderliedjes. Gaat hij helemaal blij lopen doen.

Dus dat grijsjes een interesse als een rots hebben...Joris bewijst het tegendeel!

Gelukkig telt het dan alleen voor jouw grijsjes en is de mijne wel gek op muziek... Razz
Bericht Dinsdag 23 Februari 2010 10:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik bedoel ook alleen mijn duo... maar ja ik vergelijk het ook met Tas, natuurlijk, en bij hem vergeleken is zo'n beetje iedereen ongeinteresseerd. Waar die jongen enthousiast van kan worden Shocked

Bij nadenken hebben ze Grijzen hier ook wel voor- en afkeuren, trouwens. Alleen reageren ze niet overal zo overdreven op.

Haha, moet er aan denken om voor Swaantje te gaan zingen. Dan krijg je zo uit de hoogte zo'n droge arrogante blik; zo he, echtwaar? Wat doe jij weer debiel.

Maar Joris is nog jong he? Die goede oude grijze ego heeft tijd nodig om zich volledig te ontplooien Wink
Bericht Dinsdag 23 Februari 2010 10:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:41 am
  Berichten van afgelopen: