Eerste gaaitje, alleen welke soort?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Carlijn
Eitje

Eerste gaaitje, alleen welke soort?  Reageer met quote  

Hebben jullie misschien suggesties over een wat rustigere papegaaien soort? Ik wil zoooo graag een gaaitje en was al helemaal in love met de Jardine Very Happy alleen die is zo prijzig (700,-) en naar mijn weten (en een aantal mislukte pogingen) heel moeilijk te krijgen. Ik woon namelijk op kamers (wel lekker ruim Razz ) en ik kan niet met een overactieve gaai in huis gaan zitten, want dan komen mijn buren en mijn medebewoonster in opstand! Ik weet natuurlijk dat de opvoeding heel belangrijk is, maar er zal vast veel verschil zitten tussen de soorten. Ik heb al heel veel gelezen over vanalles en nog wat (soorten en gedrag)...maar misschien hebben jullie een tip?!
Groeten Carlijn
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 6:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Eerste gaaitje, alleen welke soort?  Reageer met quote  

Wat bedoel je met overactieve gaai? Bedoel je dan vooral het geluid? (Dat lijkt me hetgeen wat het meest vervelend is voor je medebewoners?)
Of bedoel je ook het gedrag?
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 6:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Eerste gaaitje, alleen welke soort?  Reageer met quote  

PS Ik zie dat je hetzelfde topic hebt geopend in een ander forum. Ik sluit dit topic.. Smile

Het topic staat hier: http://www.fluffies.org/nl/alg.....t8533.html
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 6:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:46 am
  Berichten van afgelopen: