ervaring gezocht met verslag trainingen van parrotbunch.com

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
petra76
Fladderaar

ervaring gezocht met verslag trainingen van parrotbunch.com  Reageer met quote  

Hallo,

Heeft iemand misschien ooit het verslag besteld op parrotbunch.com. Ik wil het ook bestellen maar ik weet niet of het weggegooid geld is of de moeite waard is.
Graag hoop ik iets te horen over ervaringen van dit verslag
groetjes petra
Bericht Dinsdag 29 Maart 2005 1:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat verslag heb ik gelezen. Het is een best leuk 'boekje', waar de nodige basiswetenswaardigheden in staan over verzorging, huisvesting etc. Hoe te kortwieken wordt beschreven en er zijn wat tips over speelgoed.
Als je nou al een heleboel op internet rondkijkt weet je al wel het meeste, maar de speelgoedtips zijn wel leuk.
Degene die het stuurt is ook een aardig mens lijkt me, met veel gaaienervaring en niet te beroerd om een vraag te beantwoorden. Smile
Bericht Zondag 8 Mei 2005 8:12 am
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

He? soms denk ik dat ik gek word Rolling Eyes Shocked
Stond deze vraag hier al eerder? Nog nooit gezien.

Ik heb geen idee over dat verslag. Heb je het inmiddels besteld petra? En wat vond je ervan?
Bericht Zondag 8 Mei 2005 10:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Marjet

Degene die het stuurt is ook een aardig mens lijkt me, met veel gaaienervaring en niet te beroerd om een vraag te beantwoorden. Smile

Ja, ik ben bij haar geweest (Flit is door haar gekweekt) en ze is erg aardig! Smile
Ze is duidelijk erg dol op haar vogels..
Bericht Zondag 8 Mei 2005 10:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

De dierenarts die hier in de buurt zit heeft haar als assistente gehad en wees me op haar site. Hoop dat dat ook iets goeds betekend over die dierenarts, Very Happy heb hem gelukkig nog niet nodig gehad maar ben wel blij dat ik er een in de buurt heb.
Bericht Zondag 8 Mei 2005 1:08 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik weet niet welke dierenarts je bedoelt? Smile
Bericht Zondag 8 Mei 2005 1:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Tja, die man heet Gert van Theel en heeft een praktijk in Naarden, daar schijnt ze gewerkt te hebben. Verder weet ik het ook niet, ben gelukkig nog nooit met Teun naar de dokter geweest, was nooit nodig. Wink
Bericht Maandag 9 Mei 2005 4:13 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm, ik ken deze arts niet.. Zal het haar eens vragen als ik haar weer eens spreek! Smile
Bericht Dinsdag 10 Mei 2005 9:05 am
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Zou je dan haar antwoord aan me kunnen doorspelen? Ik heb de man tot nu toe alleen nog maar aan de telefoon gehad en dat klonk allemaal heel best, maar ja...iemand 'uit het vak' die hem kent zou helemaal mooi zijn.
Bericht Dinsdag 10 Mei 2005 5:48 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja dat zal ik zeker doen!
Ik moet haar nog inlichten over Flit's eerste woordje ha ha ha!

Zij is ook (nog) geen dierenarts hoor.. Smile Ze studeert geloof ik wel diergeneeskunde?
Bericht Woensdag 11 Mei 2005 9:54 am
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Administrator
Ja dat zal ik zeker doen!
Ik moet haar nog inlichten over Flit's eerste woordje ha ha ha!

Zij is ook (nog) geen dierenarts hoor.. Smile Ze studeert geloof ik wel diergeneeskunde?

Zou het eerlijk gezegd niet weten, had begrepen dat ze er assistente is geweest maar of dat stage was of wat??
Ze leek aardig en met hart voor gaaitjes, dús een streepje voor bij mij Very Happy
Bericht Woensdag 11 Mei 2005 9:00 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:46 am
  Berichten van afgelopen: