Extreem harde geluiden en een huilende baby

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Ooops Troosten
Bericht Zaterdag 15 Oktober 2011 7:35 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sorry dat ik er niet eerder op gereageerd heb hoor!!! Heel veel sterkte met deze beslissing, ik kan me voorstellen hoe moeilijk dit voor jullie moet zijn en idd, ga het jezelf niet kwalijk nemen, dat maakt het alleen maar moeilijker voor jullie!! Troosten Pipo is hier ook gekomen als opvanger en zn baasjes huilde tranen met tuiten toen ze m kwamen brengen, ik vond het zo rot voor ze....Uiteindelijk waren ze heel blij dat ze de knoop hadden doorgehakt en dat Pipo hier uiteindelijk met veel pijn en moeite weer op de rit kwam....Ik verlies ook nog wel eens mn geduld hoor met de beesten, het zijn net kleine kinderen, ook die wil je wel eens achter het behang plakken...

Het is het negeren in combi met een afleiding die zo belangrijk is, heeft je moeder dat wel eens geprobeerd? En vogels zijn een meester in het herkennen van spanningen en irritaties, dat maakt het ook zo moeilijk...
Bericht Zondag 16 Oktober 2011 6:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:46 am
  Berichten van afgelopen: