Flipke is gedoopt :-D

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Kellytje
Eitje

Flipke is gedoopt :-D  Reageer met quote  

Hoi iedereen,

We hebben dan toch een naam gevonden. Het is niets speciaals hoor, zoals je kan zien... Flipke... Laat ons een beeje denken aan het papegaaitje van Jommeke Laughing

Hij is al enorm aanhankelijk: toen ik gisteren in bad zat, hoorde ik dat hij van zijn kooi afging. En maar krijsen! De deur van de badkamer stond open en ik hem maar roepen en ja hoor... Daar kwam hij vanachter de deur gekropen Very Happy Ik heb hem dan op de rand van het bad gezet en daar is ie een hele tijd blijven zitten! Alleen moet hij niets weten van nat worden hoor! Heeft hij volgens mij een hekel aan! Confused

Nog een klein vraagje: weet iemand waarom hij altijd zo raar in zijn kooi gaat hangen? Hij hangt dan met zijn rug tegen de tralies en soms zelfs ondersteboven. Het is een grappig zicht maar ik vraag me af of er een reden voor is?

Groetjes
Kelly
Bericht Vrijdag 3 Juni 2005 7:43 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Heijtje
Vlieger

Reageer met quote  

Mijn gaaien hangen ook wel eens ondersteboven. Ze hebben zo'n touwring waar ze dan lekker aan gaan hangen en schreeuwen daarbij of ze vermoord worden om daarachteraan te zeggen Soooo, dat is knap Wink
Ze spelen gewoon,en gaan lekker uit hun papegaaiendakkie Laughing
Leuke naam "Flipke"
Bericht Vrijdag 3 Juni 2005 8:27 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Leuke naam...Flipke Very Happy
En wat grappig dat ie je opppzocht in de badkamer Laughing
Sommige gaaitjes hebben gewoon rare houdingen en voorkeuren.
Hij zal zich wel prettig voelen in een hoekje.
Misschien kun je een slaaphutje in zn kooi maken?
Bericht Vrijdag 3 Juni 2005 8:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Flipke is gedoopt :-D  Reageer met quote  

Leuk, Flipke! Smile Grappige naam..

Echt gaaf dat 'ie je kwam opzoeken. Aan dat nat worden went hij denk ik wel hoor.

Ha ha ha ik ken dat hangen wel hoor, Iago hangt ook af en toe ondersteboven in zijn kooi met zijn rug naar de tralies. Smile
Ik denk dat het een vorm van gek doen/spelen is?
Bericht Vrijdag 3 Juni 2005 9:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Leuk naam Smile dat snap ik ook niet waarom ze ondersteboven hangen in hun kooi, doet mijn aga ook heel vaak, mischien vinden ze dat gweoon leuk Confused maja.. is wel grappig Razz
Bericht Vrijdag 3 Juni 2005 11:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:47 am
  Berichten van afgelopen: