fluitconcert

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
krabi
Beginnende vlieger

fluitconcert  Reageer met quote  

Vanmorgen ben ik door een subliem fluitconcert wakker gemaakt Laughing Zija springt er helemaal bovenuit Very Happy Wat kan ze mooie geluiden maken Very Happy Krabi was stilletjes,waarschijnlijk ook aan het genieten van de prachtige songs Wink Het is niet echt zingen dat Zija doet , maar toch is het zooooo moooiiiiiiiii Very Happy Overdag is zij vooral geluid aan het maken ...2 de stem is Chico Wink
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2005 9:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat kan dat leuk zijn he? Word je helemaal vrolijk van Very Happy
Chicory begint ook zo leuk te fluiten en te kwebbelen Very Happy

Ik heb net even je dagboek bekeken en eigenlijk heb jij ook best veel vogels zeg...dat vergeet ik iedere keer Laughing

Hoe gaat t met Krabi haar skate, puzzel en rolschaats lessen? Lukt dat een beetje. En hoe is het nu met Furio? Very Happy
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2005 12:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Skaten doet ze niet zo graag ze wil er snel af Laughing Met de puzzel is ze graaag bezig , maar nog niet in het juiste vakje leggen.Moest ik er dag in dag uit heel intensief met werken dan zal het wel lukken.Op de rolschaatsen zit ze graag en aan prutsen maar nog niet alleen rollen ,hier zijn we aan het werken ... zal nog wel even duren... Very Happy En Furio... was blijkbaar even wennen in de nieuwe kooi,stilletjes...begint los te komen.Leuk he ,veeell plaats...Zijn staart heeft ook meer plaats,komt niet meer tegen de tralies zodat hij zich moet draaien.
Vorige week zou er iemand gekomen zijn om ze allemaal te kortwieken en hij zou een jonge halsband bij hebben..helaas,kheb niemand gezien Sad Furio is dikwijls tegen de tralies met Zija bezig ,ik denk dat hij nog gelukkiger zou zijn moest hij een vriendje hebben v eigen soort. Het liefst zie ik ze allemaal gekortwiekt op een enorme grote speelboom...komt wel..
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2005 2:41 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Alles op een enorme speelboom zou wel heel leuk zijn Very Happy
En nog een halsbandje dus? Very Happy Leuk man, jammer dat die persoon niet kwam Confused
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2005 3:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
krabi
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja ,kvind zn nummer niet terug op Kapaza.
Bericht Dinsdag 11 Oktober 2005 5:00 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: fluitconcert  Reageer met quote  

Da's fijn wakker worden Krabi! (Al hangt het ook van het tijdstip af hihi)
Heerlijk om naar te luisteren!
Bericht Maandag 17 Oktober 2005 4:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:47 am
  Berichten van afgelopen: