|
|
|
krabi
Beginnende vlieger
| fluitconcert |
|
|
Vanmorgen ben ik door een subliem fluitconcert wakker gemaakt Zija springt er helemaal bovenuit Wat kan ze mooie geluiden maken Krabi was stilletjes,waarschijnlijk ook aan het genieten van de prachtige songs Het is niet echt zingen dat Zija doet , maar toch is het zooooo moooiiiiiiiii Overdag is zij vooral geluid aan het maken ...2 de stem is Chico  |
Dinsdag 11 Oktober 2005 9:44 am |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Wat kan dat leuk zijn he? Word je helemaal vrolijk van
Chicory begint ook zo leuk te fluiten en te kwebbelen
Ik heb net even je dagboek bekeken en eigenlijk heb jij ook best veel vogels zeg...dat vergeet ik iedere keer
Hoe gaat t met Krabi haar skate, puzzel en rolschaats lessen? Lukt dat een beetje. En hoe is het nu met Furio?  |
Dinsdag 11 Oktober 2005 12:11 pm |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Skaten doet ze niet zo graag ze wil er snel af Met de puzzel is ze graaag bezig , maar nog niet in het juiste vakje leggen.Moest ik er dag in dag uit heel intensief met werken dan zal het wel lukken.Op de rolschaatsen zit ze graag en aan prutsen maar nog niet alleen rollen ,hier zijn we aan het werken ... zal nog wel even duren... En Furio... was blijkbaar even wennen in de nieuwe kooi,stilletjes...begint los te komen.Leuk he ,veeell plaats...Zijn staart heeft ook meer plaats,komt niet meer tegen de tralies zodat hij zich moet draaien.
Vorige week zou er iemand gekomen zijn om ze allemaal te kortwieken en hij zou een jonge halsband bij hebben..helaas,kheb niemand gezien Furio is dikwijls tegen de tralies met Zija bezig ,ik denk dat hij nog gelukkiger zou zijn moest hij een vriendje hebben v eigen soort. Het liefst zie ik ze allemaal gekortwiekt op een enorme grote speelboom...komt wel.. |
Dinsdag 11 Oktober 2005 2:41 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Alles op een enorme speelboom zou wel heel leuk zijn
En nog een halsbandje dus? Leuk man, jammer dat die persoon niet kwam  |
Dinsdag 11 Oktober 2005 3:21 pm |
|
|
krabi
Beginnende vlieger
Ja ,kvind zn nummer niet terug op Kapaza. |
Dinsdag 11 Oktober 2005 5:00 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: fluitconcert |
|
|
Da's fijn wakker worden Krabi! (Al hangt het ook van het tijdstip af hihi)
Heerlijk om naar te luisteren! |
Maandag 17 Oktober 2005 4:32 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:47 am
|
|
|
|
|