Cleo vindt het reuzegezellig in bed. Ze gaat ook gerust op mn hoofdkussen of ergens midden op het bed zitten slapen. In de zomer is ze vaak erg vroeg wakker en soms neem ik haar dan nog even mee naar onze kamer (lekker donker) en dan slaapt ze zo verder. Ik moet alleen oppassen dat ze geen gaten bijt in mn dure dekbedovertrekken
Maar...het blijft gevaarlijk...ik ken iemand die op die manier zn agaatje heeft gedood, zwaar per ongeluk. Vogel en man vielen weer in slaap en hij rolde over zn vogeltje heen die dat niet overleefde...Ik hoef niet te vertellen dat de man er absoluut stuk van was....Dus: een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Ja, dat is ook waar ik meestal bang voor ben. Ik zorg er daarom altijd voor dat ik toch nog wel actief lig. Of ik ben met de gaai aan het spelen op bed en dan val ik uiteraard niet in slaap of ik ga tv kijken zodat ze hun eigen gang kunnen gaan, maar dan ga ik rechtop liggen zeg maar (ik heb zo'n verstelbare lattebodem) en dat slaapt niet lekker en je kan als je in slaap valt je eigenlijk niet omdraaien, dus geen gevaar!
(Ik val dan nooit in slaap hoor!)
Vrijdag 30 Januari 2009 10:50 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:47 am