Gaaitje mee naar bed??

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Linde
Vlieger

Gaaitje mee naar bed??  Reageer met quote  

Luna heeft wat ontdekt....
Als ik ga slapen, zet ik Luna vaak op haar speelboom in mijn slaapkamer, vind ik wel gezellig en zij ook Smile
Vaak ga ik voordat ik echt ga slapen, nog wat lezen in bed. Luna heeft nou uitgevonden dat het heeeeeerlijk lekker warm slaapt als ze bij me onder de dekens kruipt! Hartje Dat is wel echt heel schattig hoor! Ze is dan alleen niet blij als ze dan weer in de speelboom moet als het licht uit gaat, maar dan blijft ze daar wel zitten.

Nou vroeg ik mij af:
1, Doen jullie gaaitjes dat ook wel eens?
2, Zou dit een problemen kunnen geven die ik niet zie?
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Gaaitje mee naar bed??  Reageer met quote  

Wheezy doet dit ook heel erg graag en Iago ook af en toe. Ze gaan dan echt zitten slapen, trekken hun pootje op etc. Heel erg lief. Hartje

Ik denk dat je alleen HEEL erg goed moet opletten dat je niet in slaap valt. Je zult niet de eerste zijn die per ongeluk z'n gaaitje plet.. Embarassed
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik ben het met Sue eens. Ik zou het niet aandurven om zelf in slaap te vallen met de gaai erbij.
Wel speel ik wel eens met ze op bed als ik gewoon moe ben, maar niet in slaap dreig te gaan vallen.
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, dat spreekt uiteraard voor zich Smile Ik val niet in slaap dan hoor, daar zorg ik voor.

Wat leuk dat Wheezy en Iago er dan echt voor gaan zitten Hartje
Luna gaat meestal gewoon plat op haar buik onder de deken liggen.. Laughing
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:30 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

O, gelukkig dat je niet in slaap valt.
Soms lig ik rustig tv te kijken en loopt Weekamp rond te banjeren. Als ik dan rustig ben, dan komt ze op een gegeven moment vlak bij mijn gezicht zitten en gaat dan lekker slapen. Heel zacht en schattig... Hartje
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:33 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Oooh ik kan me dat helemaal voorstellen Hartje Wat een schatjes zijn het toch he?

Volgens mij vinden ze het ook wel grappig zo op die zachte ondergrond Razz
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:36 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk ook niet dat je doelbewust gaat slapen maar je KAN in slaap vallen. Vandaar mijn waarschuwing. Wink

Plat op haar buik.. Hartje

Egwene: Gaat Weekamp ook zitten knisperen bij je gezicht? Hartje Iago doet dat af en toe.
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:37 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

knisperen? bedoel je daarmee snavelknarsen? Dat doen ze namelijk allemaal als ze bij me zitten... zelfs Joris...
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:39 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ohhh ja dat is leuk he? Guano was daar ook gek op (en ik niet minder Laughing ) ...helemaal bij me kruipen onder de deken Hartje Onze forpus peppie kruipt juist t liefst tussen mn haar ...minder geslaagd omdat ik dan bang ben voor verstrikking. Tommy is handiger, die zit op het hoofdeinde keihard te knarsen

Mjah inderdaad is het onder de dekens of naast je erg oppassen met in slaap vallen.
Als dat zeker weten niet gebeurt ...is het vooral een heerlijk samen moment Hartje
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja het is niet alleen een heerlijk rustig moment samen, maar ook heerlijk relaxed! En dat heb ik wel eens nodig....

Even offtopic...
Tommy ik las het net van Guano... ik leef met je mee...zoals je al schreef: je weet dat het zou kunnen gebeuren, maar je gaat er nooit echt van uit en als het dan toch gebeurd.... Crying or Very sad Lijkt me echt verschrikkelijk. Ik leef met je mee. Ik heb trouwens het idee dat je alles doet wat in je machten ligt om goed voor je gaaitjes te zorgen. Logisch dat je jezelf de schuld geeft, maar voor mijn gevoel ook al weet ik niet wat er gebeurd is, weet ik zeker dat je alles hebt gedaan wat kon.
Ik ben zelf ook altijd overbezorg hoor. Ze hoeven zeker 's nachts maar een kik te geven en ik spring letterlijk mijn bed uit om te kijken. Maar je kan nooit echt alles voor wezen.
Héél véél sterkte! Troosten
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:55 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Wat leuk dat er meer gaaitjes zijn die dat zo leuk vinden! Smile
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:59 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier gaat Fluf ook vaak mee op bed, als ik boven ff TV ga kijken (mijn man wil dan iets anders zien) en dan neem ik Fluf mee. Jos vindt er niks aan maar fluf geniet ervan.
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 9:25 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gaat Fluf ook lekker onder de dekens zitten? Of houdt hij mammie flink bezig? Laughing
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 7:34 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wat lief zeg, als die slapende gaaitjes Hartje
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 8:26 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Gaat Fluf ook lekker onder de dekens zitten? Of houdt hij mammie flink bezig? Laughing

Fluf komt eigenlijk onder mijn kin zitten en gaat dan met zijn kopje langs mijn gezicht kriebelen zodat ik hem zou kriebelen, hahahhaah. Onder de dekens doet hij niet vaak, hij komt liever heel erg dicht bij me zitten en knuffelen
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 8:29 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:47 am
  Berichten van afgelopen: