|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
|
|
|
Ik ben weer es lekker laat met reageren, maar...: ik herken wat Ziya bedoelt denk ik. Een soort 'krabben' aan de kooi? Met snavel en één poot houdt ze zich vast aan de tralies en met de poot die over is 'krabt' ze dan over de tralies. Tenminste dat doet die van mij. En ja, dan wil ze eruit. Maar Teun is als ik thuis ben altijd uit de kooi, dus sorry, ze moet niet zeuren. Tijdens het eten zit ze ín de kooi en die staat naast de eettafel, ze heeft dan ook eten -en krijgt iets kleins van tafel- alleen is zij vaak eerder klaar met eten en dan gaat ze zitten griepen
Negeren werkt het beste volgens mij. Na de vakantie was ze het een poos vergeten en toen ze toch weer begon keken we helemaal niet meer op en nu is het al veel minder.
We waren afgelopen weekend onze zoon naar familie in Zwitserland brengen met de auto en toen hebben we Teuntje maar weer meegenomen, het leek me zo sneu als ze 2 hele dagen alleen thuis zou zitten. Helemaal tevreden, superbraaf ook bij de familie. Als ze er maar bij is, is het goed, waar we ook heen gaan lijkt het wel.
Deze keer hadden we de eigendomspapieren in orde; Zwitserland is héél streng als het gaat om eisen voor het houden van een papegaai, goed! |
Maandag 13 Juni 2005 2:22 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Ja dat is wat ie doet.. soort krabben aan de kooi,
Als ik hem negeer dat stopt ie, mar als ik hem aankijk, of ga fluiten, dan doet hij dat weer  |
Maandag 13 Juni 2005 2:34 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:50 am
|
|
|
|
|