gelijk even een vraag

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
esje
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ik ben ook wel eens naar de nop geweest in veldhoven, daar hebben ze ook twee molukken kaketoe's zitten en echt waar zodra die beginnen is het niet te doen.

ik vind dus ook dat je de juiste beslissing hebt genomen, zodat je nog wel plezier beleeft aan je andere gaaien.

en ik ben het ook met daphne eens dat ze eigenlijk niet verkocht mogen worden.

groetjes
esther
Bericht Woensdag 12 Oktober 2005 8:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
joke
Vlieger

Reageer met quote  

ook ik geef je gelijk hoor, zeker het geluid van die kruising is erg hard, ik heb het al met mijn goffini die kan ook krijsen om niks, ook zo aanhankelijk, en ja je heb tijd nodig om dit eruit te krijgen als het al helemaal lukt en die tijd heb je nodig maar als je buren dat niet kunnen opbrengen, is dit de enige oplossing, ik heb geluk gehad heb ze ook verteld dat ik tijd nodig had om hem te veranderen en ze hebben nooit wat gezegd. Tenminste niet tegen mij Wink Ook zit ik soms nog wel eens als ik het van te voren had geweten, hoe het was, of ik er dan nog aan begonnen was, want ze bepalen een flink stuk van je leven, en eisen heel erg veel aandacht, en ik heb er nog meer zitten die dat ook willen, en is soms moeilijk dan moet ik hem opsluiten om wat met de andere te kunnen doen, die verdienen ook mijn aandacht. en ik weet dat het al een stuk minder is wat ik ze kan geven sinds punkie hier is, hij is de hele dag los en zit veel bij me, ik vind het een hele opgaven hoor en soms ben ik het wel eens zat en sluit ik hem op, en krijst hij erg dan gooi ik wel eens een doek over zijn kooi, vooral tijdens ons etenstijd , want hij wil erbij zijn en liefst alles uit je mond halen, maar je eet zelf toch niet lekker dan, dus soms kan ik hem wel achter het behang plakken hoor, maar bij ons is het ook wanneer ik zit dan komt ie en ben ik bezig hoor je hem niet. en nadeel is ik werk thuis en achter de pc dus meneer wil de godganse dag bij me zitten en dan liefst op mijn pols Confused dat typt zo lekker.
Maar we hebben hier voor gekozen dus die gaat niet meer weg Very Happy
Bericht Woensdag 12 Oktober 2005 9:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik kan me helemaal indenken, zeker als je daar klachten over krijgt. Je wilt immers wel nog gezellig in de buurt blijven wonen zonder die scheve gezichten...
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 6:45 am
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Nou inderdaad, ik zou het zelfs niet leuk vinden als mn buren zo'n lawaai maker hadden Embarassed Ergens op internet kun je het geluid van een molukken horen... Shocked Shocked Shocked Dan moet je je oren tegen de speakers duwen en op zn hartst zetten. Echt man absurd wat een geluid Shocked

Laatst was ik in een dierenwinkel in Sneek. Daar zat ook een vrij jonge molukken kaketoe, Pracht beest! Very Happy maarrrrrr...die verkoper legt hem steeds als een soort baby bij mensen op de arm en zegt "ja dit is echt een super dier, lekker knuffelbaar" etc etc Sad Hij vertelt niks over de nadelen Sad Inwendig werd ik zoooo pist en heb ook heel rustig, maar luid genoeg gezegd dat ie misschien ook moest vertellen hoeveel lawaai ze konden produceren en hoe ze konden zijn op volwassen leeftijd Razz Al die wegsmeltende mensen die alleen maar oog hadden voor het mooie dier en de praatjes van die vent graag geloofden keken ineens heel raar Laughing Laughing
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 10:26 am
joke
Vlieger

Reageer met quote  

hihihi goed gedaan Wink
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 11:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Dazzle goed gedaan hoor, ik weet niets af van lawaaierige kakatoes, maar als ik het zo hoor had ik niet graag je buurvrouw willen zijn in die dagen, je kan nog zo reuze je best doen maar eens houdt het op he. Ik snap dat het een moeilijke beslissing moet zijn geweest maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.
Succes en plezier met de andere gaaien.
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 6:14 pm
dazzle
Eitje

Reageer met quote  

bedankt voor het begrip van jullie kant .
het ging echt niet meer zoals ik al zeg ben ik de laatste die iets weg doet maar dit kon gewoon niet.
Bericht Donderdag 13 Oktober 2005 8:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dazzle, jammer dat het zo moest lopen.. Ik kan het wel begrijpen.. Zazu kan al behoorlijk wat geluid produceren maar een molukken? Jeetje.. Ik heb ze gehoord in Mill, en zelfs buiten deed het zeer aan je oren..
Bericht Maandag 17 Oktober 2005 4:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:52 am
  Berichten van afgelopen: