Geluiden die wij niet horen en de gaaitjes wel...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Misschien ook omdat ze denkt dat ze in haar eigen huis zo mag praten als ze wil?

Ik weet niet hoe ik zou reageren als iemand mij vertelt hoe ik met mijn kinderen moet praten.
Bericht Woensdag 22 April 2009 9:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik denk dat als ik haar daarmee confronteer, dat het weinig zin heeft.
In de eerste plaats denk ik dat ze het wel weet, maar het 'express' doet.
In de tweede plaats denk ik dat het psychisch niet goed gaat met haar en dat het haar alleen maar in het harnas jaagt als je haar met zoiets confronteerd.
Tot nu toe konden we erg goed met hen opschieten. De laatste tijd wordt dat steeds minder en gedraagd ze zich 'anders'. Ook heeft ze rare ideeën die ze eerst niet had en reageert op alles anders (dus niet specifiek op ons)
Bericht Woensdag 22 April 2009 10:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

misschien kun je een prive gesprek met haar partner hebben. kan best dat het bij haar niet helemaal lekker loopt. kids brengen veel werk en stress met zich mee. misschien zit ze met zichzelf in de knoop. je zou eens voorzichtig na kunnen vragen bij haar man of zo. maar op een manier die niet al te agressief voorkomt. je moet takt gebruiken.
Bericht Woensdag 22 April 2009 10:09 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:52 am
  Berichten van afgelopen: