Ik wil een cd ofzo met vogelgeluiden en/of papegaaien geluiden.
Ik heb op het net gezocht naar papegaaiengeluiden on te downloaden, maar niks gevonden.
Weten jullie iets?
Coco heeft maar 2 fluitjes, maar is meestal stil. Hij fluit ons zelfs niet na. Hij schreeuwt alleen heel hart om mij. (Hij doet met m'n hondjes mee.)
Misschien leert ie wel wat van andere gaaien.
Woensdag 28 Mei 2008 4:00 pm
Sue Moderator
Re: Geluiden voor mijn bonte boer
Hoi Kindra.. Er zijn wel cd's met vogelgeluiden (zoals die van Dennis) maar die zou ik niet kopen. Ze zijn vaak superduur en er staat niet echt veel bijzonders op.
Er zijn wel van die mediteer cd's (die je bij de tuinen vindt) en daar hebben ze meen ik wel vogelgeluiden opstaan. Maar ik weet niet of hij het na zal gaan doen?
PS Reageer je op zijn geschreeuw? Want dan zal hij vooral blijven schreeuwen.
Ons Grijsje deed dat in het begin ook maar inderdaad niet op reageren en als hij dan eens tussenin iets liefs roept of fluit dan direct reageren. Onmiddellijk het positieve belonen en het negatieve gewoon negeren. Het gaat snel voorbij als ze geen aandacht krijgen, hier heeft het niet lang geduurd. Jos die kan nog wel eens schreeuwen als hij ruzie heeft met 1 van zijn speelgoedjes maar dat is al spelen dus dat moet hij weten maar dat doet hij niet meer om mijn aandacht te krijgen, nu is het eerder "kiekeboe" of "oei" waarvan hij weet dat hem lukt om mij in een lach te doen schieten
Vrijdag 30 Mei 2008 3:17 pm
Sue Moderator
Re: Geluiden voor mijn bonte boer
Heb je niet iets van een kinderspeeltje? (Waar geluid uit komt?) Iago vind het leuk om op de knopjes te drukken. --> Ik vind het wat minder.
Neem wel een speeltje met knopjes die gemakkelijk in te drukken zijn. Sommige knoppen vereisen veel kracht.
Ik geef Coco geen aandacht hoor als ie schreeuwt. Dat had ik al gelezen.
En het vreemde vind ik dat Coco helemaal niet speelt.
Er hangt vanalles in de kooi, maar dat moet ie niet. (Ook balletjes met een belletje erin.)
Zaterdag 31 Mei 2008 10:33 am
Sue Moderator
Dat had Iago eerst ook, een periode van weinig spelen. Ik ben toen begonnen met wat makkelijk sloopbare speeltjes en wilgentakken. (Vooral dunne wilgentakken) Dat heeft geholpen.
Zondag 1 Juni 2008 10:55 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:52 am