|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
| Gogo versus Weekamp |
|
|
Ik wist niet zeker of dit in het topic gedrag of in het topic amazone papegaaien hoorde...
Ik heb dus Gogo (amazone) Otto (bb'tje) en Weekamp (bb'tje). Mijn moeder heeft nog een bb'tje en een meijer die in dezelfde ruimte zitten. Ik geef alle vogels aandacht, maar die drie van mij meer als die 2 van mijn moeder. De aandacht die ik mijn 3 gaaitjes geef, probeer ik zo gelijk mogelijk te verdelen.
Elke keer als ik Weekamp aandacht geef of hem eruit haal, gaat Gogo gillen en schreeuwen. Doe ik ditzelfde met Otto is er niets aan de hand. Ook als ik die 2 van mijn moeder aandacht geef, is er niets aan de hand. Weekamp en Gogo staan niet naast mekaar. Ze staan zeg maar op een soort rijtje allemaal: Gogo, Otto, Weekamp, Sterre en Luna.
Ik snap eigenlijk niet echt goed waarom Gogo dit gedrag vertoont.
Ik weet ook niet of ik nu nog belangrijke info niet vermeld voor jullie, maar vraag maar raak!
(Het gedrag bestraffen heb ik al gedaan, maar brengt geen oplossing, hij blijft het bij Weekamp doen)
Iemand ideeën? |
Zaterdag 16 Augustus 2008 9:18 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Gogo versus Weekamp |
|
|
He? Wat raar zeg! Mag hij Weekamp wat minder? Hoe is Weekamp qua gedrag naar Gogo toe en in het algemeen? (Als je 'm vergelijkt met de andere gaaitjes?)
Lastig hoor!  |
Zaterdag 16 Augustus 2008 9:36 am |
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Weekamp reageert eigenlijk helemaal niet op Gogo. Dus ook niet op negatieve wijze. Ze hebben ook nooit naast elkaar gestaan of op die manier iets met elkaar van doen gehad. Daarom vind ik het ook zo raar.. |
Zaterdag 16 Augustus 2008 10:22 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Dat is inderdaad heel raar. Is het agressief gedrag denk je naar Weekamp toe of eerder geïnteresseerd gedrag? Anders kan je Weekamp misschien eens van plaats wisselen? Geen idee hoor, is echt een moeilijke  |
Zaterdag 16 Augustus 2008 12:52 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Reageren de andere gaaitjes ook niet op Gogo? Of reageren zij wel op hem als hij iets doet ofzo? |
Zondag 17 Augustus 2008 8:50 am |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Sterre en Luna sowieso niet. Otto soms, maar die vind het niet fijn als er naast zijn kooi heel druk gedaan wordt en hij staat naast Gogo. Maar ook dit wordt al minder. De reactie van Otto is dat hij dan aan de andere kant in zijn kooi stil gaat zitten en niets meer doet. |
Zondag 17 Augustus 2008 10:36 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:55 am
|
|
|
|
|
|