Òh nee he!!!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Tinuske
Fladderaar

Òh nee he!!!!  Reageer met quote  

Mensen ik ben Boksen op DJ en op mezelf want oh oh Stom! Stom!
ik werk dus in 3 ploegen en deze week heb ik nacht dienst hele week. nou laat ik dan altijd 's ochtends als ik thuis kom (06.15) mijn vogeltjes even eruit ik maak de kooien en waterbakken schoon en geef ze voer. Rond een uur of 07.15 gaan ze weer terug de kooi in en ga ik slapen tot ongeveer 12.30. Wat is me nu vandaag gebeurd, ik was al heel moe dus ben op de bank in Zzz gevallen met de Vogeltjes dus nog los..... Toen ik om 12.00 wakker werd zat DJ heel schattig bij mijn voeten op de bank te slapen maar wat ontdekte ik. overal lagen toetsen van mijn laptop Boksen dus jullie begrijpen het waarschijnlijk al hij heeft zo ongeveer alle toetsen van mijn laptop afgesloopt!!!!! ik denk dan bij mezelf je hebt zo veel leuke dingetjes om me te spelen ik blijf wisselen met speeltjes en gelukkig is DJ ontzettend nieuwsgierig dus hij mag niet klagen. En dan daarbij ik had 100 andere dingen op kunnen noemen die hij had mogen slopen voor mijn laptop. maar oh oh wat Stom ook van mezelf he! hebben jullie ook ooit iets dergelijks mee gemaakt? Oh ja en ben al niet meer Boksen op DJ trouwens want als hij dan weer zo lekker onder mijn oksel kruipt met zijn koppie en mij sneeuwwitje (jaja van de AH) komt brengen denk ik ook wat ben je toch een Hartje ik kan gewoon niet boos op je worden.....
Bericht Dinsdag 17 November 2009 2:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahahaha hoe herkenbaar.
zo heeft de kaketoe mijn radio ook eens onder snavel genomen. alle knopjes er af. ik had hem vergeten in de kooi te zetten. eenmaal thuisgekomen zat meneer braaf in zijn kooi te slapen en alle knopjes op de grond. ik kon hem wel villen. volgende keer goed opletten hoor
Bericht Dinsdag 17 November 2009 2:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hmmm, met de gaaitjes zo niet maar wel met de hond, die had de nieuwe camera, nog geen 24 uren oud en stond knal langs de oude camera, lekker aangepakt Stom! Stom! Stom! Stom! , kwam hij toen we thuiskwamen lollig met een zakje naar de deur gelopen, legde het netjes voor mijn voeten en toen ik keek, ja te laat natuurlijk, het lcd scherm was doorlopen, het schermpje helemaal stuk en de tanden stonden overal in Boksen maar goed, moesten we de camera maar netjes opbergen.
Konden niet boos zijn natuurlijk want het was te laat.

Hihihi, volgens mij wou DJ komen fluffen Nanaaa!
Bericht Dinsdag 17 November 2009 3:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Toen ik op kamers woonde had ik een keer een nieuwe BH laten rondslingeren op de bank (1 kamer woning van 16m2) Jojo heeft heel netje de beugels van de bh gescheiden door netjes de naadjes los te haelen de beugel er naast gelegd.

Ook heeft hij de rugleuning van de bank ontsiert met een groot gat en de kabel van de playstation heeft het ook moeten ontgelden.
Giel zijn schoenen heeft hij ook al is voorzien van een extra teengat.
Bericht Dinsdag 17 November 2009 5:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
sabina/kippie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

heel erg herkenbaar ik heb al een aantal nieuwe muizen voor de computer moeten kopen omdat of het draad doormidden was op de draaiknop gesloopt was. Ze hebben ook zat spullen die ze wel mogen slopen maar dat is natuurlijk niet leuk he alleen die spullen die niet gesloopt mogen worden Jaaaaaa dat is leuk
Bericht Woensdag 18 November 2009 7:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hier zijn gelukkig nog geen waardevolle dingen gesloopt, maar alles wat ze in d'r snavel krijgt moet kapot. Altijd goed opletten dus.

Mijn vriend is 's avonds wel meer dan eens vergeten de kooi dicht te doen. Gelukkig zat Baron wel rustig bovenop d'r kooi, maar dat is natuurlijk geen garantie voor een volgende keer.
Bericht Woensdag 18 November 2009 3:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tinuske
Fladderaar

Reageer met quote  

Het blijft gewoon mijn eigen schuld natuurlijk! niks aan te doen heb nu even tijdelijk oud toetsenbord op mijn laptop aangesloten en dat gaat ook wel prima, gelukkig had ik toch al plannen om een andere pc of laptop aan te schaffen DJ heeft me daar nu even bij geholpen hahaha
Bericht Woensdag 18 November 2009 6:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hihihi, das wel even balen - Sad Ze weten de dingen die ze slopen wel uit te zoeken Mr. Green

Kon je nog wat regelen met de verzekering?
Bericht Donderdag 26 November 2009 9:03 pm
Tinuske
Fladderaar

Reageer met quote  

Confused De verzekering zegt heel simpel dat is het risico van huisdieren Boksen
Bericht Vrijdag 27 November 2009 12:49 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Evil or Very Mad Ja, hallo. Sad
Een kapotte ruit door een voetbal is ook erg voorspelbaar - dan maar geen kinderen ?????
Bericht Vrijdag 27 November 2009 9:42 am
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ook ik hen de bank niet vergoed gekregen.
Bericht Vrijdag 27 November 2009 4:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Voor een paar jaar terug toen onze hond nog leefde, bleef hij met spelen met een nageltje hangen in de trui van een vriendin van mij.
In de mouw van de trui zat een gat.
Verzekering gebeld en die vergoedde ook gewoon. Misschien ook omdat het maar om een klein bedrag ging? Dat was bij Interpolis.

Wel balen hoor Sad
Bericht Vrijdag 27 November 2009 7:21 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zooo, hier is het normaal hoor dat de verzekering niet tussenkomt wanneer je huisdier iets stukmaakt, daar moet je zelfs nog niet voor proberen te bellen. Een nee heb je hoe dan ook.
Bericht Vrijdag 27 November 2009 8:05 pm
Tinuske
Fladderaar

Reageer met quote  

Wij zijn ook bij Interpolis verzekerd en met de paarden hebben we ook wel schades vergoed gekregen die toegebracht waren aan derden maar voor eigen goederen dus niet.... maar ja pech gehad he
Bericht Maandag 30 November 2009 10:37 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:56 am
  Berichten van afgelopen: