ja mensen inderdaad is het jeanette waar ik het over heb.
ik heb via deze site de link gevonden naar dieca in gorichem en hiermee contact gehad
het hele verhaal vertelt hoe gizmo doet en ik heb een afspraak bij hun gemaakt voor a.s dinsdag.
hij geeft mij uiteraard geen garantie maar zegt dat hij denkt dat als we ons er 100% voor inzetten het waarschijnlijk nog wel goed kan komen met gizmo.
nu het is in ieder geval zeker de moeite waard om het te proberen want gizmo weg doen is toch echt het laatste wat we willen .
Ik ga keihard voor je duimen dat t lukt meid! Aan je inzet ligt t iig niet! Geweldig dat je t nog een kans geeft
En wat leuk dat jij Jeannette bent tegen gekomen Al moet ik wel zeggen dat ik nu niet snap dat Hooi hier moeite mee had Hij had toch tegen Jeannette gezegd dat hij t juist heel goed vond al;s zij op haar manier met zijn tips een steentje bij zou dragen aan een fijnere wereld voor gaaitjes en hun bazen? Of was dat alleen om ze door te sturen naar hem ofzo? Ach, wat maakt t ook uit ...jullie doen t supergoed!!! Dikke pluim voor je doorzettingsvermogen en inzet Lida...en voor Jeannette een pluim omdat ze mensen wil helpen
Donderdag 13 April 2006 1:18 pm
Bas Schurink Vlieger
Ik hoop dat dit echt gaat werken
Ben blij dat jullie het nog gaan proberen en de vogel nog bij jullie houden.
Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat het goed komt
Donderdag 13 April 2006 1:23 pm
Mees Beginnende vlieger
Hoi Lida,
Jullie zijn goed bezig hoor, petje af!
Succes in Gorinchem en als we nog een beetje mee kunnen denken: graag!
Gr. Mees
Donderdag 13 April 2006 3:55 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:58 am