Herkenbaar (schreeuw) geluid amazone??

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

het lijkt er inderdaad op dat ze je na probeerd te doen allé dat ze reageert op je stem, ik vind het eigenlijk wel een leuk comisch geluidje Laughing maar ik snap wel dat dit erg frustrerend is als je het vaak moet aanhoren Confused ik denk dat je ook te maken hebt met een klein beetje een aandachtstrekker. ze zal waarschijnlijk zo doen omdat ze zo je aandacht kan trekken of dat ze jaloers is dat je hem anndacht geeft, wat trouwens zeer bekent klink Rolling Eyes
Bericht Dinsdag 2 Maart 2010 10:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Spetter heeft zijn vaste schreeuw- en vlieg minuten (net als mijn katten de gekke 5 minuten hebben). Het is even oorverdovend, maar wel kort.

Is Gogo gekortwiekt ? Ik vraag dit omdat ik bij Spetter merk dat vliegen voor hem ook een uitlaatklep is, veel energie kost en hij eerder tot rust komt. Als Gogo veel energie heeft en dit d.m.v. vliegen niet kan uiten, kan dit misschien een reden zijn om extra geluid te produceren. Ik denk maar even mee vanuit Spetter. Ik weet niet of het ook rasgebonden kan zijn + karakter.
Bericht Vrijdag 30 April 2010 7:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Lees even het topic over Gogo.... hij woont hier nl niet meer..... Sad
Bericht Zaterdag 1 Mei 2010 6:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Waar kan ik dit topic vinden ?
Sorry voor mijn berichtje, ik wist niet dat Gogo niet meer bij je woont Crying or Very sad

Lieve groet Eline.
Bericht Zaterdag 1 Mei 2010 9:03 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb het topic gevonden Crying or Very sad
Nogmaals sorry voor mijn reactie gezien je omstandigheden.

Lieve groet Eline.
Bericht Zaterdag 1 Mei 2010 9:14 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 4:20 pm
  Berichten van afgelopen: