hij heeftbij me gezeten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by kadoes
het lijkt er wel op dat hij eten voor je op geeft.
of doet hij het ook als je niet bij hem bent.

catootje spuugt het dan niet uit. die houd het in haar bekkie.

hij zit nu op de stok en als hij om kijkt dan komt het weer
ik durf even niks tegen hem te zegen anders gooit hij het helemaal der uit naar je toe een
m`n man vroeg hoe lang gaat hij dit vol houden
ja dat weet ik niet
wie weet dit wel
Bericht Maandag 6 Februari 2006 8:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Klinkt idd naar partnergedrag Floyd. Zou het persoonlijk niet aanmoedigen omdat de volgende stap nestdrang kan zijn en het een beetje sneu is als je -uiteindelijk- niet aan zijn partnerverwachtingen kan voldoen. Ook worden ze er vaak eenkenniger van en minder lief naar anderen -al is dat nu sowieso al niet helemaal het geval als ik het goed begrepen heb Wink .
Dus negeren of idd oplossen zoals je al deed. Maar het lijkt me zeker geen ziekte.
Bericht Dinsdag 7 Februari 2006 3:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Lijkt mij ook partnergedrag. Mo'tje is op dit moment ook weer in een kokfase (mijn tenen hebben het alweer moeten ontgelden Embarassed ). Ik negeer het ook gewoon hoor. Mo'tje kokt op mijn hand, mijn schouder, enz. Ik doe net of ik het niet zie, zeg er eigenlijk helemaal niks van of heel terloops van "ja, hou dat maar voor jezelf hoor". Ik besteed er geen aandacht aan en het houdt dan weer op. Mo'tje blijft ook gezellig naar de rest van het gezin toe al kokt hij eigenlijk alleen bij mij. Als ik het te lang vind duren leid ik hem af en ook dat gaat heel goed.
Bericht Dinsdag 7 Februari 2006 4:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

het is inderdaad patnergedrag en hij was ook iets aan de dunne van morgen ik was iets te snel over gegaan op ander voer
dat eenkenning klopt ook hij wil niks meer aan nemen van m`n man anders vliegt hij weg en m`n zoon mag niet aan de kooi komen
alleen m`n dochter mag in de buurt komen
ik ben vandaag een beetje uit de buurt gebleven en het is goed gegaan
morgen maar kijken hoe het verder gaat
Bericht Dinsdag 7 Februari 2006 8:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:02 am
  Berichten van afgelopen: