hij is erg ondeugend

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
floyd
Kamikaze piloot

hij is erg ondeugend  Reageer met quote  

als floyd uit de kooi is fluit hij en praat hij wat voor al om je aandacht te trekken nou dat mag
maar nu heeft hij door als het donker word en hij er even in gaat om te eten dat de kooi dicht gaat en dan begint het gedonder
hij houd je in de gaten onder het eten en als je aankomt lopen als een speer uit die kooi en lekker aan de fladder
hij moet er dan in en dan zet hij z`n scheur open en begint te krijsen
ik laat hem er nu eerst nog uit komen en loop dan gewoon door net of ik het niet van plan was en als hij er rust in zit dan pas de kooi weer dicht want dit word een spelletje
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 3:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
hahaha ja daar kon je op wachten natuurlijk, zo'n slim dondertje als floyd heeft die routine ook al door.
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 3:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dit gebeurt bi jullie dus ook
wist niet wat ik zag ik had zo iets van die spoort niet
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 3:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

het is eerder andersom hahhaa, floyd spoort juist heel goed Laughing Anders zou hij je niet doorhebben. En spelletjes? daar zijn ze juist gek op he! kijken wie slimmer is Laughing Heel goed dat je net doet of je niet van plan was de kooi dicht te doen hihi. Maar straks gaat hij vanaf het moment dat het donker wordt helemaal niet meer uit zichzelf in zijn kooi, voor het geval dat.. Laughing
Ons Mo'tje weet inderdaad ook heel goed hoe de routine gaat. Gelukkig is komt hij zelf vragen om te gaan slapen. Maar dan moet ik wel eerst minstens een half uurtje rustig bij hem gezeten hebben. Mét voerbakje op schoot en speelmandje én speelboom erbij. Hij hopt dan van voerbakje naar speelmand/speelboom en weer terug om te kroelen. Als ik deze routine niet volg wil hij ook niet uit zichzelf gaan slapen Confused
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 3:17 pm
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik zeg altijd tegen ryan en quinn is tijd we gaan naar bed die gaan liggen en klaar die gaan pitten niks aan de hand
als hij er niet van plan is om in te gaan dan bekijkt hij het maar
dan slaapt hij er maar buiten
ik ga hem echt niet vangen
ik hoop dat het dan lukt met een stukje walnoot
toen hij er gisteren in was heb ik hen een stukje walnoot gegeven en dat blijft ik wel herhaalen misschien doet hij het er voor
wat een stinkert zeg
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 3:22 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja, maar vogels zijn slimmer. De hond weet dat hij buiten moet blijven als hij niet komt, maar de vogel weet dat jij zo gek bent er achter aan te zitten om hem in de kooi te zetten. Niks leuker dan dat, Bij ons gaan ze er zonder pardon gewoon in en dan is het uit. Niks aan te doen
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 4:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Honden zijn roedeldieren en gewend aan een alphadier wat ze gehoorzamen. Daarom zijn ze gevoeliger voor een baas en makkelijker te trainen.
Gaaien zijn anarchisten die zich alleen aan hun partner iets gelegen laten liggen of iets doen in hun eigen belang. Klinkt heel kil maar zo is het volgens mij wel.
Ik denk wel dat gaaien prijs stellen op -of eigenlijk moet ik zeggen: zich zekerder gaan voelen door- duidelijkheid. Maar ja, moet je mij horen, heb de grootste moeite Teun haar gegil af te leren. Het begint langzaam te verbeteren maar eigenlijk durf ik het amper te schrijven uit angst dat het mijn woorden ogenblikkelijk worden tegengesproken. Tegengegild moet ik zeggen Rolling Eyes
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 6:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik zal het fluisteren marjet (wat goed dat het vooruit gaat met teun)

misschien kun je rpoberen om floyd op onregelmatige tijden in zijn kooi te doen.
Bericht Woensdag 25 Januari 2006 9:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dat is idd een goed idee, zet hem op andere tijden in de kooi en wissel dat vaak. Dan went hij er aan en op een gegeven moment moet het geen probleem meer opleveren
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 8:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hij ging vanmiddag zelf in de kooi en toen ik langs liep wou hij er eerst uit klimmen maar ik ben door gelopen zit hij een party dom te kijken
toen hij bleef zitten heb ik hem beloond met een stukje walnoot daar doet hij een moord voor nou ga ik hem trainen met een klein stukje walnoot kom maar bij mama en als hij er in zit krijgt hij een stukje tot hij het door heeft ik ga het wel op verschillende tijden doen voor als hij er een keer uit is en ik ineens weg moet of zo
dat moet me lukken hij loopt zo ook mee voor een klein stukje walnoot
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 8:53 pm
Mees
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja, grappig is dat Marjet. Je hebt helemaal gelijk; gaaien zijn gewoon kleine anarchistjes Wink
En hondjes gewoontedieren?...als de alfa-reu hier in huis (lees: Mees) z'n laatste rondje buiten heeft gedaan, lopen de meisjes bij het binnen komen regelrecht hun bench in. Nog een brokje en slapen, geen enkel probleem.
(nee, Marjon slaapt een verdieping hoger, in een bed Wink )

Herman daarentegen moet dan altijd eerst nog uitgebreid geknuffeld, en dan nog wil meneer niet altijd z'n kooi in. Maar dan heeft-ie inderdaad gewoon pech, net als die arme stakkers van Alexandra Twisted Evil Twisted Evil niet goedschiks, dan kwaadschiks, maar als baasje wil slapen gaat die muts gewoon z'n kooi in hoor, al moet ik hem er met een Volkskrant (=doodeng Embarassed )achter z'n gat in jagen Twisted Evil
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 9:12 pm
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

zo erg is het ook weer niet bij ons hij zit nu ook al in de kooi gelokt met een stukje walnoot het werkt wel
ik ga er niet met een krant achter aan hoor dan zoek hij het maar uitdat heb ik gisteren ook gedaan toen had hij zoiets van ga je nu weg en laat je me gewoon zitten toen ik terug kwam zat hij ook gewoon in de kooi en bleef hij er in een beetje boos denk ik
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 9:18 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by kadoes

Dank je Kadoes, sssst... Wink
Bericht Vrijdag 27 Januari 2006 3:10 pm
floyd
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Marjet
quote:
Originally posted by kadoes

Dank je Kadoes, sssst... Wink

hij heeft het toch niet gehoord he
Bericht Vrijdag 27 Januari 2006 3:27 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hoop 't niet...
Bericht Vrijdag 27 Januari 2006 4:07 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:02 am