dat is het gewoon je weet het maar je verwacht het gewoon nog niet
en ik had ook zoiets van gaat hij praten is het erg leuk maar als hij niks zegt vind ik het ook prima
en nou kan ik zeggen dat het niet alleen leuk is dat hij wat gaat praaten het is helemaal super
corrie,quinn,ryan en floyd
het lijkt wel of hij iets over wonnen heeft hij word ook vrijer er van lekker heen en weer lopen en dan weer op de dressboy
hij gaat ook af en toe een wandeling maken op de grond en dat vind ik helemaal humor
ik met m`n herders nou die gaan mooi op de loop voor hem als hij even naar ze blaast
en dan groeit floyd zeker 10 cm meter van
die is duidelijk de baas over mijn witjes
ik hoef in inder geval niet meer bang te zij al hij over de grond gaat dat quinn en ryan er achter aan gaan
hij is duidelijk de baas over die twee
Zaterdag 21 Januari 2006 3:58 pm
Patricia Kamikaze piloot
Wat doet die floyd het toch lekker bij jullie hahaha zo leuk om te horen dat je witjes zwaar onder de indruk zijn van floyd
quote:Originally posted by Patricia
Wat doet die floyd het toch lekker bij jullie hahaha zo leuk om te horen dat je witjes zwaar onder de indruk zijn van floyd
als je kijkt naar grote zou je toch denken dat verliest hij
maar floyd niet hoor die laat z`n eigen niet kennen
en ik was eerst bang ik had zoiets als ze hem maar niks aan doen
heb wel eens zo iets gelezen dat de hond de papagaai te pakken had en dood beet daar moet je toch ook niet aan denken
maar floyd lost dat zelf even op
je trekt je grote bek even op en die twee zijn pleite
als hij zo door het huis heen loopt is hij echt stoer
het is echt een pracht gezicht en dan mijn herders die bij de deur liggen en zo iets hebben van als die seur open ga lig ik in de hal
je komt niet mee bij als je het ziet
Zondag 22 Januari 2006 6:38 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:02 am