Nu is mijn vraag wie er nog meer een herplaatser heeft en hoe lang het heeft geduurd voordat je gaai gewend was aan jou en je huis
Duurt dat weken of mss wel een half jaar ????
ik heb hier coco een grijsje.
die heeft ander half jaar in een dieren winkel gestaan.
hij is nu vanaf januarie bij ons en vind nog heel veel dingen eng.
ik heb het idee dat hij het liefst veilig in zijn kooi zit.
ik kan hem aaien voor zo lang hij het leuk vind en dan opeens hangt hij in je vingers.
opstappen vind hij zeeeer eng. heb ook het idee dat het niet echt opschiet daar mee.
maar ik doe maar rustig aan met hem.ik vind het belangrijker dat hij het naar zijn zin heeft dan dat hij allemaal truckjes kan.
ik hoop dat je de moet niet laat zakken na mijn verhaal. ik ben dus al 8 maanden bezig bijna.
maar bij jou schiet het al meer op hoor als ik je verhalen zo lees.
Nee ik laat de moed niet zakken hoor, heb nog onsjes geduld genoeg , maar het doet me goed om te horen dat het gewoon dus idd maanden kan duren
en ik denk ook wel dat Diego het naar zijn zin heeft, als je m zo hoort snavelknarsen als hij op zijn boom zit lijkt me dat een goed teken
Vrijdag 28 Juli 2006 10:02 am
Marjet Ervaren vlieger
En es met Diègo bij Sjaak in Gorinchem langsgaan? Kijk maar es in dat topic over goeie dierenwinkel...
Ik denk dat je eerst met Diègo in het reine moet komen voor je met nummer 2 begint. Het moet geen 'tweede kindje om het huwelijk te redden' worden...
Als je leest over wildvang die echt heel tam wordt en stokoude gaaitjes die nog van alles bijleren... dan gaat het met Diègo ook gewoon lukken. Alleen moet je jezelf wel hulp gunnen als je het niet helemaal weet, toch?
Bbtjes zijn best heel pittige vogies maar ook zó leuk en onderhoudend en lief en grappig..!
Succes.
morgen heb je hier dag van mens en dier met lezingen van hooimeyer, en idd dieca spreekt me heel erg aan daar wilde ik volgende week naar toe gaan om info in te winnen
Das wel een goeie opmerking van je Het moet geen 'tweede kindje om het huwelijk te redden' worden... ..........
Gewoon geduld hebben met je gaaitje,Peetjuh!!
Dan komt alles goed!!
Probeer niks te forceren,want dit zullen ze niet fijn vinden en daar dan ook de reactie naar geven.
Vrijdag 28 Juli 2006 1:17 pm
Bogucci Vlieger
Mijn valkje komt uit de dierenspeciaalzaak, waar het door haar vorige baasje was afgeleverd. Ze woont nu 4 maanden bij mij en ze raakt al aardig "ingeburgerd". Neemt niet weg dat ze behoorlijk eigenwijs is en manipuleert.
En wat andere leden ook al hebben aangehaald, geduld is een belangrijke factor.
Vrijdag 28 Juli 2006 2:29 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:03 am