Hoe leer ik mijn vogel spelen?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
m&j
Net uit het ei

spelen  Reageer met quote  

Hallo allemaal,

Ben net nieuw op dit forum, maar hoe kan ik mijn vogel leren spelen. Heb het idee dat hij het veel te leuk vindt om bij ons te zitten ipv te spelen.

groetjes Martijn
Bericht Woensdag 2 April 2008 12:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: spelen  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by m&j
Hallo allemaal,

Ben net nieuw op dit forum, maar hoe kan ik mijn vogel leren spelen. Heb het idee dat hij het veel te leuk vindt om bij ons te zitten ipv te spelen.

groetjes Martijn

Hoi Martijn, welkom hier!
Ik zal je vraag eventjes afsplitsen, dan valt 'ie meer op.

Je zou eventueel samen met je vogel kunnen spelen. Vindt 'ie echt niets leuk?
Bericht Donderdag 10 April 2008 8:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dag martijn, wat voor vogel heb je? en hoe oud is je vogel? Veel jonge vogels spelen nl. nog niet zo veel, dat moeten ze dan nog leren. Oudere vogels die nooit gestimuleerd zijn, leren het ook vaak wat moeilijker....
Bericht Donderdag 10 April 2008 1:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
bacootje
Eitje

Reageer met quote  

Hoi Martijn,

Mijn vogels (rotsparkieten) hebben leren spelen door middel van de keukenrol kartonnen, die vinden zij erg leuk om stuk te maken, dus iets wat ze kunnen slopen is denk ik al een begin, want daar zijn denk ik alle vogels gek op.
Zij zijn ook altijd bezig met hun stokken boven op de kooi en de houten ladder, maar het is wel altijd met als doel stuk maken hahah

De tv gids werkt ook goed, om te scheuren voor ze? en dan komen vanzelf de touwen in beeld die in hun kooi hangen enzo.

Ik moet zeggen dat mijn 2 kippen ook met elkaar spelen, dan gaan ze elkaar omgooien en echt stoeien met elkaar, dan gaat de een op de ander proberen te staan of de voeten pakken van de ander, erg grappig hahah

En inderdaad samen met je papegaai spelen vinden ze ook erg leuk.

Succes.
Bericht Vrijdag 11 April 2008 8:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:03 am
  Berichten van afgelopen: