|
|
|
m&j
Net uit het ei
|
| spelen |
|
|
Hallo allemaal,
Ben net nieuw op dit forum, maar hoe kan ik mijn vogel leren spelen. Heb het idee dat hij het veel te leuk vindt om bij ons te zitten ipv te spelen.
groetjes Martijn |
Woensdag 2 April 2008 12:02 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: spelen |
|
|
quote:
Originally posted by m&j
Hallo allemaal,
Ben net nieuw op dit forum, maar hoe kan ik mijn vogel leren spelen. Heb het idee dat hij het veel te leuk vindt om bij ons te zitten ipv te spelen.
groetjes Martijn
Hoi Martijn, welkom hier!
Ik zal je vraag eventjes afsplitsen, dan valt 'ie meer op.
Je zou eventueel samen met je vogel kunnen spelen. Vindt 'ie echt niets leuk? |
Donderdag 10 April 2008 8:06 am |
|
|
Laura B
Moderator

Dag martijn, wat voor vogel heb je? en hoe oud is je vogel? Veel jonge vogels spelen nl. nog niet zo veel, dat moeten ze dan nog leren. Oudere vogels die nooit gestimuleerd zijn, leren het ook vaak wat moeilijker.... |
Donderdag 10 April 2008 1:16 pm |
|
|
|
|
bacootje
Eitje
Hoi Martijn,
Mijn vogels (rotsparkieten) hebben leren spelen door middel van de keukenrol kartonnen, die vinden zij erg leuk om stuk te maken, dus iets wat ze kunnen slopen is denk ik al een begin, want daar zijn denk ik alle vogels gek op.
Zij zijn ook altijd bezig met hun stokken boven op de kooi en de houten ladder, maar het is wel altijd met als doel stuk maken hahah
De tv gids werkt ook goed, om te scheuren voor ze? en dan komen vanzelf de touwen in beeld die in hun kooi hangen enzo.
Ik moet zeggen dat mijn 2 kippen ook met elkaar spelen, dan gaan ze elkaar omgooien en echt stoeien met elkaar, dan gaat de een op de ander proberen te staan of de voeten pakken van de ander, erg grappig hahah
En inderdaad samen met je papegaai spelen vinden ze ook erg leuk.
Succes. |
Vrijdag 11 April 2008 8:29 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:03 am
|
|
|
|
|