|
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Originally posted by Sanne!!
Je kent toch wel zon apoorteerblok voor de hond. Die heb ik in het klein gemaakt voor Menneke:P
Ik doe ook als ik met hem train en me moeder heeft gestofzuigd ofzo dan laat ik ook zijn pitjes in mijn hand vallen dus met dat blokje moet dat ook wel lukken!!
Ik merk alleen wel als ik weer heb getraind dat ie een beetje dun poept Ik geef hem nu meer fruit want die pitjes gaat ie van aan de schijt ook al krijgt hij er maar een paar!!
Dat apporteerblokje is wel slim gezien. Geef je hem dat ook nog om mee te spelen of alleen om mee te werken?  |
Dinsdag 15 Januari 2008 4:28 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Gaat 'ie aan de diarree van die pitjes? Wat raar zeg. Hoe heb je dat apporteerblok gemaakt? Want da's volgens mij best een karwei om dat uit te snijden! |
Dinsdag 15 Januari 2008 6:06 pm |
|
|
Sanne!!
Kuikentje
Ja hij gaat aan de diarree want als ik hem een tijdje niet heb getraind dan is zijn ontlasting normaal. Wanneer ik hem heb getraind dan heeft hij dus pitjes gehad en krijgt hij diarree
Majaa over dat apporteerblokje... Mijn vader had nog een mooie ronde stok liggen en daar heb ik het middelste met een vijl ertussen gehaald.
Ik snap niet hoe ik foto`s in een bericht kan plaatsen..
Anders kan ik een foto maken en die erin plakken.
Wat dat betreft ben ik niet zo goed met foto`s op een forum plaatsen  |
Dinsdag 15 Januari 2008 6:55 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Je hoeft niet te blozen Sanne. Ik ben daar ook nog geen krak in maar ze helpen ons hier perfect en je zal het snel doorhebben. In een berichtje heb ik dat ook nog nooit gedaan maar daar zullen ze je straks al wel even bij helpen, daar ben ik zeker van.  |
Dinsdag 15 Januari 2008 7:57 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hmmm dat kan.. Ik heb het alleen nog niet eerder gehoord van pitjes?
Lees hier eens: http://www.fluffies.org/nl/vra.....-vf26.html Hier staat ook hoe je foto's moet plaatsen in je dagboek.  |
Dinsdag 15 Januari 2008 10:58 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Sanne, hoe is het met trainen? |
Zaterdag 26 April 2008 9:32 am |
|
|
|
|
Sanne!!
Kuikentje
Hallo,
Ik ben echt al hele tijd hier niet meer geweest
Maar met trainen gaat het echt super goed. Hij apporteert ondertussen echt super goed en hij kan ook bijna steppen hahah.
Verder kent hij verschillende kleuren en ik vind hem eigenlijk te tam
haha nee dat is overdreven maar hij wilk niet meer bij me weg als ik thuis kom en hij mag even niet uit de kooi begint hij gelijk op en neer te rennen en te roepen en als hij dan op zijn kooi zit klimt ie eraf en komt ie na mij toe om bij mij te gaan slapen enzo.
Gelukkig heb ik hem ook zindelijk gemaakt dus hij poept me in elk geval niet meer onder  |
Zondag 8 Juni 2008 2:59 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wat goed zeg, wat leert hij snel! Maarre, zien is geloven he. Heb je filmpjes/foto's?
PS Zindelijk maken is niet zo goed voor ze.  |
Zondag 8 Juni 2008 5:17 pm |
|
|
|
|
Sanne!!
Kuikentje
Is zindelijk maken niet goed voor ze?? Ik zie precies wanneer hij gaat poepen. Want als hij achteruit loopt dan moet hij poepen en dan pak ik hem snel op en dan houd ik hem boven de krant en dan poept ie. Of als hij net wakkeer word pak ik hem ook snel op en dan poept hij ook meestal. Als ik zelf niet oplet dan poept hij wel op mij maar ik zie dus vaak wanneer hij moet poepen.
Het is dus niet zo dat als ik hem niet van mij af haal dat ie dan niet op mij poept want dat doet hij wel gewoon als het hem te lang duurt maar vaak zie ik het gewoon.. |
Zondag 8 Juni 2008 8:11 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Nee, ik zou het niet doen.. Hoewel het erg handig is natuurlijk! Probeer hem aub niet te belonen als hij een poepje ergens doet waar je het wil hebben.
Gewoon eventjes wegzetten kan wel hoor.  |
Vrijdag 13 Juni 2008 10:41 am |
|
|
Sarah
Moderator

Waarom is dat eigenlijk niet goed Sue? Ik bedoel, als Jos bij me zit en ik merk dat hij moet poepen dan zet ik hem ofwel ff in de kooi ofwel gewoon ff van me af, niet altijd de kooi hoor. Hij komt er dan wel weer uit maar als ik merk dat ik niet aan de kooi geraak dan zet ik hem gewoon ff op de grond. Is dit niet goed dan?  |
Vrijdag 13 Juni 2008 3:58 pm |
|
|
|
|
Sanne!!
Kuikentje
Ik geef hem er nooit wat voor ik zeg altijd wel dat is knap.
Maar als hij het vervolgens op mijn kleren doet dan krijgt hij ook niet op zijn donder ofzo.. Het is niet zodat hij alleen daar mag poepen. |
Zondag 15 Juni 2008 2:25 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ik zou er niet te veel nadruk op leggen. Er zijn ook vogels die blijven persen om hun baasje te plezieren, met alle gevolgen van dien.
Je mag Jos wel gewoon wegzetten om even te poepen, maar leg er aub geen nadruk op als hij heeft gepoept.  |
Zondag 27 Juli 2008 10:54 am |
|
|
Sarah
Moderator

O nee, dat doe ik ook niet, hij gaat gewoon ff poepen dan en komt dan vanzelf terug uit de kooi. Ofwel gaat ie dan ff spelen op zijn playtop ofwel komt ie naar me toe en doen we gewoon verder.
Kan ook goed zijn dat ie op zijn playtop zit en het gewoon daar doet, dat maakt niks uit, ook op de grond vind ik het niet erg. Alleen probeer ik het op mijn kleren te vermijden. Als ik zie dat hij dringend moet en merk dat ik de kooi niet haal dan zet ik hem ook gewoon op de grond of zo, dat vind ik niet erg. Dan doet ie wat ie moet doen en stapt gewoon terug verder. Gelukkig niet zoals in dat filmpje van hem dat hij er eens goed gaat in roeren want moest juist lukken voor de zelden keren dat hij dat doet dat hij dat juist dan deed. Show geven voor de camera noemt zoiets  |
Zondag 27 Juli 2008 11:17 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:03 am
|
|
|
|
|