|
|
|
kira07
Beginnende vlieger
| hoe reageren jullie gaaitjes???? |
|
|
hoi allemaal
ik was donderdag jarig en ik vierde mijn verjaardag zaterdag en natuurlijk was kira daar ook bij en die vond het heel gezellig al die mensen haar hele fluit reportoir kwam langs nou is mijn vraag hoe reageren jullie gaaitjes als er bijvoorbeeld ineens veel mensen in huis zijn worden ze heel druk of worden ze stil of gaan ze juist heel veel praten
was gewoon even benieuwd
groetjes valerie en kira |
Maandag 30 Juni 2008 6:25 pm |
|
|
Jolanda
Fladderaar
Vanmiddag hebben ze laten zien dat ze even laten horen hoe hard ze kunnen schreeuwen  |
Maandag 30 Juni 2008 7:02 pm |
|
|
|
|
kira07
Beginnende vlieger
haha ja dat is ook een manier natuurlijk  |
Maandag 30 Juni 2008 7:03 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: hoe reageren jullie gaaitjes???? |
|
|
Hier zijn ze veelal vrij druk als er mensen binnen komen. Daarna zijn ze wat rustiger. Er wordt ook vaak gebedeld. Vooral als ze aandacht krijgen. (Bedelen = jengelen) |
Maandag 30 Juni 2008 7:24 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by Jolanda
Vanmiddag hebben ze laten zien dat ze even laten horen hoe hard ze kunnen schreeuwen
Whahaha ja een beetje wel he? Het viel eigenlijk best mee. Ze lieten zich even horen. Volgens mij is dat wel normaal hoor. Hier tenminste wel!
Daarna vond ik ze best stil. |
Maandag 30 Juni 2008 7:25 pm |
|
|
evilparrots
Beginnende vlieger
nou zodra er bezoek komt is kiki niet te houden.... idiote kunstjes, kusjes geven enz. mensen mogen niet aan haar komen dan gaat ze pikken, maar geef je haar geen aandacht gaat ze gillen ( komt redelijk in de buurt van 150 db). dit duurt soms 5 soms 30 minuten, ligt aan t tijdstip..... in avond is ze stille dan in de middag.
af en toe is ze meteen verliefd op mensen, rode wangetjes, pootjes geven, kusjes geven en fluiten. |
Dinsdag 1 Juli 2008 10:17 am |
|
|
Whisper
Ervaren vlieger
Wat lief!
Sol reageert anders op verschillende mensen.
Mijn vader vindt hij erg leuk, daar vraagt hij aandacht van. Als ik op vakantie ben logeert Sol bij mijn ouders, mijn vader geeft hem dan meestal eten dus daar kan het aan liggen .
Op de meeste andere mensen reageert hij neutraal, hij komt wel eens bedelen om snoepjes maar verder boeit het hem niet zo. Hij is bij nieuwe mensen wat terughoudender dan bij mensen die we vaker over de vloer hebben.
We hadden een tijdje een groep vrienden waar Sol ronduit slecht op reageerde, hij hield niet op met schreeuwen en vervelend doen. Na een tijdje bleek dat het helemaal niet ons soort mensen waren, we zien ze nu ook niet meer. Maar kennelijk had Sol dat al door voor ik het zelf wist. |
Dinsdag 1 Juli 2008 10:29 am |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Bij een huis vol mensen gaat Cleo het liefste op een rustig plekje zitten (de keuken) en hoor je haar amper...Cleo denkt blijkbaar als zij me niet horen zien ze me ook niet...
Bij vrienden die ze vaker ziet heeft ze meer praatjes en komt ze er wel bij zitten, liefst wel bij mij (veilig) Bij een klein kluppie gaat ze gewoon haar eigen gang, maar ze is toch stiller...beetje aanstellerige kip  |
Dinsdag 1 Juli 2008 1:41 pm |
|
|
kira07
Beginnende vlieger
haha ieder gaaitje heeft dus zijn eigen manier om te reageren wel grappig dat de ene heel druk wordt en de andere heel stil ach ja verschilo moet er wezen |
Dinsdag 1 Juli 2008 2:06 pm |
|
|
|
|
Remco
Vlieger
Leia is wordt meestal stil als er bezoek komt (maar Leia is zowiezo al een rustige vogel als ik de verhalen op het forum lees). Totdat er niemand meer in haar zichtveld is dan moet ze even laten horen dat ze er nog is. Hoe hard ze dan gaat fluiten hangt meestal af van de overige geluid, ze fluit altijd zo hard dat ze er net overheen komt. |
Dinsdag 1 Juli 2008 3:00 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Jos is ook meestal verlegen en stil al kwam mijn zus 2 weken geleden logeren met mijn neefje en na een uurtje was hij eigenlijk helemaal niet meer verlegen en helemaal zijn leven aan het vertellen. Dat was de eerste keer dat hij dat zo snel deed, was ik fier zeg.  |
Dinsdag 1 Juli 2008 9:38 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 22 Augustus 2008 1:20 am
|
|
|
|
|
|