Hoi Sue

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Hermien
Kuikentje

Hoi Sue  Reageer met quote  

Oeps.......beetje verkeerd geplaatst Embarassed I'm sorry

Ik ben altijd wel superbezorgd om mijn huisdieren ja! Rolling Eyes [ misschien wel té ] Járen geleden hadden wij "babypoesjes"......ik denk dat ik toen ook wel overbezorgd was, maar dit is "anders"! Als ik met mijn poezen b.v naar de dierenarts moet , ben ik óók hélemaal "zenuwachtig"Ik vind het érg moeilijk om dit in woorden uit te drukken Confused We zullen maar zeggen, dat dit "de aard van het beestje is". Ik probeer me erover heen te zetten, en een beetje "gemakkelijker" te zijn !!! Embarassed , Maar.... ik voel me wel al een STÚK beter, dat wel , maar mijn "maag" verteld me [nog] iets anders . Ik denk, dat ik er wel weer bovenop kom!!! Bedankt Sue !!! Troosten
Bericht Woensdag 10 December 2008 7:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Hoi Sue  Reageer met quote  

Hai Hermien. Volgens mij heb je per ongeluk op 'nieuw bericht' in plaats van 'reactie plaatsen' gedrukt. (Geen ramp hoor!)

Ik hoop dat het langzaam aan steeds beter zal gaan. Heb je het eventjes te kwaad dan kan je het altijd hier neerzetten hoor. Veel mensen hebben bezorgde momenten, zoals je hebt kunnen lezen! Troosten
Bericht Woensdag 10 December 2008 7:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:06 am
  Berichten van afgelopen: