In de zon zitten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

In de zon zitten  Reageer met quote  

Ik heb een klimboom buiten waar de vogels zo nu en dan opzitten. Wat me heel erg opvalt is dat Wheezy, Scuttle & Iago de zon opzoeken terwijl Zazu liever in de schaduw blijft zitten.
Zien jullie dit soort verschillen ook bij je vogels? Mr. Green
Bericht Maandag 20 April 2009 7:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja, onze jacob m zit ook liever in de shade en de anderen gaan echt de zon in tot het hun te warm wordt. dan zoeken ze de schaduw ook op
Bericht Maandag 20 April 2009 7:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja, dat zie ik hier ook wel. Gogo zoekt vaker de schaduw op maar wil ook wel in de zon zitten. Weekamp lijkt echt een zonnebaadster te zijn. Sunny zoekt ook meer de schaduw (misschien al te veel sun gehad? Laughing )
Luna is ook wel een zonzoeker en Joris eigenlijk ook. Onweer weet ik nog niet en Sterre zit ook wel graag in de zon volgens mij.

Toen ik dit topic zag dacht ik 'Ja! lekker in de zon zitten!!" hihi
Bericht Maandag 20 April 2009 7:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Herman wisselt het af, dan eens lekker in de zon en dan weer in de schaduw.
Wanneer hij in de zon gaat zitten zie je hem wel echt genieten Hartje
Bericht Maandag 20 April 2009 9:06 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier is Jos op een jaar tijd van een bangerik voor de zon naar een echte zonneklopper veranderd. Fluf die maalt er niet om, zon of schaduw, zolang hij alles maar hoort en ziet, zeker de vogeltjes Laughing Laughing
Bericht Maandag 20 April 2009 9:06 am
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Leia gaat meestal in het zonnetje zitten, totdat het warm wordt dan gaat ze in de schaduw zitten, ze wil ook wel eens met alleen dr hoofd in het zonnetje zitten, dit is meestal wel een grappig gezicht omdat je Leia dan hoe later het wordt steeds een stukje verder op de stok ziet verplaatsen.
Bericht Maandag 20 April 2009 4:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

Gijsje is (net als ik trouwens) echt een schaduw zoeker. karel daarentegen geniet van elke zonnestraal
Bericht Maandag 20 April 2009 4:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

2 amazones de ene wil schaduw en de andere wil zon.

erg makkelijk op te lossen met een parasol maar voor de helft over de speelboom te zetten
Bericht Maandag 20 April 2009 5:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:07 am
  Berichten van afgelopen: