jeuk
Kim werd vanavond opeens helemaal gek van de jeuk. Overal krabben en door het huis heen rennen. Was heel zielig Ik heb haar onder de douche gezet en toen leek het even beter te gaan. Maar later begon ze weer. Ik heb haar uiteindelijk maar in de kooi gezet in de hoop dat ze in slaap valt en er morgen van af is. Hebben jullie enig idee wat het kan zijn of wat je eraan kunt doen?
Donderdag 3 Juli 2008 8:46 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: jeuk
Wat raar zeg? Was je aan het koken? Had je iets van parfum opgespoten? Laat aub even weten of het morgen over is?
Is Kim in de rui? Misschien dat ze daarvan last heeft gehad? Moeilijk zeggen natuurlijk maar wel goed dat het vandaag beter is. Hopelijk blijft het zo.
Vrijdag 4 Juli 2008 1:38 pm
Bert en Astrid Vlieger
Ze is inderdaad wel in de rui ja. Het zou best kunnen dat dat er iets mee te maken heeft. Nou ja, hoe dan ook, ze is er gelukkig weer vanaf
Fijn dat het over is! Heb je sindsdien nog een keer zoiets meegemaakt? Of was het eenmalig?
Dinsdag 19 Augustus 2008 8:42 am
Bert en Astrid Vlieger
Nee, daarna is het gelukkig niet meer voorgekomen. Ik vermoed dat Kim toch last heeft gehad van de rui. Nou ja, ben blij toe Het was zo zielig om te zien en er niets aan te kunnen doen
Dinsdag 19 Augustus 2008 6:05 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ah gelukkig zeg! Ik vind het toch vreemd dat dit door de rui komt? Ik heb er zelf nog nooit van gehoord maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.