jeuk

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Bert en Astrid
Vlieger

jeuk  Reageer met quote  

Kim werd vanavond opeens helemaal gek van de jeuk. Overal krabben en door het huis heen rennen. Was heel zielig Crying or Very sad Ik heb haar onder de douche gezet en toen leek het even beter te gaan. Maar later begon ze weer. Ik heb haar uiteindelijk maar in de kooi gezet in de hoop dat ze in slaap valt en er morgen van af is. Hebben jullie enig idee wat het kan zijn of wat je eraan kunt doen?
Bericht Donderdag 3 Juli 2008 8:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: jeuk  Reageer met quote  

Wat raar zeg? Was je aan het koken? Had je iets van parfum opgespoten? Laat aub even weten of het morgen over is?
Bericht Donderdag 3 Juli 2008 10:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe is het vandaag met Kim? Heeft ze nog zoveel jeuk? Confused
Bericht Vrijdag 4 Juli 2008 11:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bert en Astrid
Vlieger

Reageer met quote  

Kim lijkt weer helemaal oké Veertje
Gelukkig maar, ik vond het zo zielig voor haar. Geen idee wat het geweest is. Maar hopen dat het niet terug komt.
Bericht Vrijdag 4 Juli 2008 1:36 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Is Kim in de rui? Misschien dat ze daarvan last heeft gehad? Moeilijk zeggen natuurlijk maar wel goed dat het vandaag beter is. Hopelijk blijft het zo. Wink
Bericht Vrijdag 4 Juli 2008 1:38 pm
Bert en Astrid
Vlieger

Reageer met quote  

Ze is inderdaad wel in de rui ja. Het zou best kunnen dat dat er iets mee te maken heeft. Nou ja, hoe dan ook, ze is er gelukkig weer vanaf Razz
Bericht Zaterdag 5 Juli 2008 11:27 am
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Mooi dat het over is Hulde!
Bericht Zaterdag 5 Juli 2008 12:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Fijn dat het over is! Very Happy Heb je sindsdien nog een keer zoiets meegemaakt? Of was het eenmalig?
Bericht Dinsdag 19 Augustus 2008 8:42 am
Bert en Astrid
Vlieger

Reageer met quote  

Nee, daarna is het gelukkig niet meer voorgekomen. Ik vermoed dat Kim toch last heeft gehad van de rui. Nou ja, ben blij toe Very Happy Het was zo zielig om te zien en er niets aan te kunnen doen Crying or Very sad
Bericht Dinsdag 19 Augustus 2008 6:05 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ah gelukkig zeg! Ik vind het toch vreemd dat dit door de rui komt? Ik heb er zelf nog nooit van gehoord maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Very Happy
Bericht Dinsdag 19 Augustus 2008 8:54 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jos heeft ook wel meer jeuk bij zijn rui hoor maar echt als een gek krabben doet ie ook weer niet. Het valt wel op dat ie meer krabt, dat wel.
Bericht Woensdag 20 Augustus 2008 10:02 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Woensdag 8 Oktober 2008 5:28 am
  Berichten van afgelopen: