Jimmy's gedrag

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik zou het nier doen voor de helft hij had je goed moete infomeren verder denk zal ik zeggen kom er een halen voor niets en over 2 weken dan is hij zeker zelfstandig. ik zal niet aan handopfok gaan beginne als het gaaitje door zijn ouders is gevoerd en nu mis bijna zelfstandig is
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 4:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ik ben het helemaal met Igor eens !!!!
ik vind dat deze man zich niet een goede kweker mag noemen.
en dan aga's weg doen met 4 weken ????? dan zijn ze beslist nog niet zelfstandig.
en dan ook nog een nieuwe aanbieden voor de helft van de prijs Evil or Very Mad
die man kweekt blijkbaar voor het geld en niet uit liefde voor de vogels .

ik persoonlijk zou geen vogel meer willen van die man.
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 4:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Tja,eigenlijk speelde die gedachte van Igor me ook door het hoofd!!
Toen Janneke stierf,zei de handelaar dat hij er voor zou zorgen dat we een niewe kregen. En dan praat je toch ook meteen over andere prijzen.
Toen de kweker dit hoorde,hebben ze dan ook afgesproken,dat ze beide de helft zouden betalen.

We moesten toen wel nog een tijdje wachten,want Sam moest toen nog geboren worden!!!
Bericht Woensdag 7 Februari 2007 4:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Manon..
Waarom moet je de helft betalen voor iets waar je helemaal geen voorlichting over hebt gekregen? Ik vind eigenlijk wel dat Igor gelijk heeft. Je mag best een nieuw aga'tje verwachten.. ALS je hem nog bij dezelfde kweker wil halen, want ik weet niet of ik dat zou doen!
Bericht Donderdag 8 Februari 2007 1:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ManonV
Fladderaar

Reageer met quote  

Nee, ik denk ook niet dat ik het doe!!! Als het goed is krijgt onze vaste man zaterdag al kleintjes (zelfstandig!!)... Dus 't is nog even wachten... Maar dan weet ik zeker dat het goed zit!
Bericht Donderdag 8 Februari 2007 4:21 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Als je dat een beter gevoel geeft,zou ik zeker wachten!! Wink
Bericht Donderdag 8 Februari 2007 4:23 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik zou ook wachten Manon. Ik vind het "verhaal" van Jimmy's kweker ook heel bedenkelijk. Het is heel vreemd dat een vogeltje zo snel komt te overlijden en hij had je zeker schadeloos moeten stellen. Niks voor de helft!
Ik vind ook dat hij nogal achteloos met het leven van zijn vogeltjes omspringt (gewoon met vier weken aan onervaren mensen meegeven Shocked Ongelooflijk!). Het is allemaal zo anders dan wij met Gizmo's kwekers hebben meegemaakt. De liefde voor hun vogeltjes spatte daar vanaf.

Als je van die andere man weet dat hij wel goed en liefdevol met zijn agaatjes omgaat zou ik zeker wachten. Het is ook wel zo leuk om ze vanaf babietje mee te maken. Misschien mag je af en toe komen kijken hoe ze opgroeien? Kun je ook meteen foto's maken Very Happy

Heel veel succes gewenst. Ik hoop dat er een mooi en lief agaatje voor jullie opgroeit bij jullie "vaste man".

ps: bij baby roseicollissen is het snaveltje over het algemeen eerst zwart. Daaraan kun je zien dat het nog een erg jong vogeltje is. Pas vanaf zo'n vijf à zes weken gaat het snaveltje langzaam verkleuren naar geel/wit of in het geval van onze Giz naar knaloranje Laughing
Bericht Zaterdag 10 Februari 2007 5:33 pm
ManonV
Fladderaar

Reageer met quote  

Het is nog steeds stil in huis. Jullie hebben helemaal gelijk en ik ben ook niet meer bij die man geweest!! Bij onze vaste man zijn er nog steede geen jonge agá'tjes... is dus nog steeds wachten.
Bericht Woensdag 14 Februari 2007 9:33 am
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wanneer denkt ie dat de eitjes uitkomen???
Zijn ze wel bevrucht???

Mss. is het anders toch een idee om eens verder te kijken en evt. toch een idee om toch maar naar het zuiden te komen!! Very Happy
Bericht Woensdag 14 Februari 2007 10:46 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Fijn om weer wat van je te horen, Manon.. Ik hoop dat je vaste man snel jonge aga'tjes heeft.
Mail anders JC van de parrotbunch eventjes. (www.parrotbunch.com)
Zij is echt een hele goede kweekster. (Als ze eens een nestje heeft, want ze heeft niet vaak een nestje!)
Bericht Woensdag 14 Februari 2007 8:19 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:07 am
  Berichten van afgelopen: