|
|
|
Sue
Moderator

|
Hmmm het lijkt wel of je je aan het verontschuldigen bent? Vind het juist hartstikke goed, want ik heb wel eens zoiets van: Nee ik wil je niets geven. (En de andere keer weer wel) Niet echt consequent..  |
Maandag 28 April 2008 8:48 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ja, dat hoor ik wel vaker dat ik zo'n verontschuldigende reactie geef. . Je begint me meer en meer te kennen Sue.
ach, de honden die krijgen dus wel hun boterham als we eten, dat is ook weer niet consequent van ons maar dat hebben we altijd gedaan en daar hebben we ook geen last van. Als er iemand bij ons is dan gaan ze ook niet naar die anderen om iets te vragen maar wachten op hun sneetje brood bij ons. Dat is dan wel weer het gemak, ze laten de anderen met rust.
Ach, ze horen er nu éénmaal bij en Jos, ja, die gaat lekker eten als wij eten dus die doet ook lollig mee.  |
Maandag 28 April 2008 9:10 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Oh dat is wel fijn, dat de ze de mensen die op visite komen niet gaan aanstaren om een sneetje.  |
Dinsdag 27 Mei 2008 8:27 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Nee, dat waren ze snel geleerd. Mensen lastigvallen onder het eten wil zeggen de keuken in en niet meer bij ons komen tot het eten voorbij is. Dus, ze kiezen maar al te graag om bij de baasjes te blijven. . Ze lopen wel eens rond als we thuis zijn maar dan is dat vooral om te zien of Jos niets heeft laten vallen wat ze nog kunnen pakken. Of zien of ze niks van Jos krijgen want die durft ook wel eens wat door zijn tralies geven aan de honden, de kleine gekkerd. Maar voor de rest, geen last mee, ze hebben lol onder hun drie.  |
Dinsdag 27 Mei 2008 9:26 am |
|
|
swanny
Beginnende vlieger
Handig dat Joske de honden hun eten geeft, je hebt een gratis bediende in huis
Misschien kun je hem ook wel zover krijgen om de afwas te doen.  |
Dinsdag 27 Mei 2008 10:44 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Alleen spijtig dat hij de honden Harrisonnekes wil voeren. . Misschien moet ik wat hondenbrokken in zijn kooi zetten. De afwas zal nog wel lukken met de afwasmachine maar poetsen mag hij altijd doen, zal ik geen nee tegen zeggen. Zal hem straks eens een vod in zijn kooi leggen  |
Dinsdag 27 Mei 2008 11:01 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Whahaha handig van die stofzuigers die Joske z'n troep opruimen. Honden schijnen nogal een voorliefde voor Harrisons te hebben. Nenya vond het ook altijd erg lekker.  |
Donderdag 29 Mei 2008 8:30 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Nu ja, Die 2 "vuilbakken op 4 poten" hier die eten gewoon alles. Ook zaadjes, banaan, appelsienen, kiwi, noem maar op. Alles gaat erin.  |
Donderdag 29 Mei 2008 11:47 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:08 am
|
|
|
|
|