karel zag het licht

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

En is dat nou niet heerlijk om te zien hoe ze dan de kooi verkent en het durft om zich meer in de kooi te bewegen?
Ik kan altijd zo genieten van die dingen!!!
Bericht Woensdag 11 Februari 2009 7:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Jolanda
quote:
Originally posted by Egwene
Ik ben benieuwd of er vandaag nog beweging uit de kooi komt.....

Tot nu toe blijft ze binnen, maar de dag is nog niet voorbij. Cool

Sinds ze eruit is geweest lijkt ze ook vaker door de kooi heen te gaan...naar de bodem en weer naar boven. Wat beweeglijker zeg maar

Veertje goesso karel

Leuk he als ze een beetje op onderzoek gaan
Over paar wekies denk je ohoh hoe krijg ik je weer in je kooi,dan heeft hij de smaak te pakken Nanaaa!

Veel plezier met onderzoeken Karel
Bericht Woensdag 11 Februari 2009 8:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

Gisteren was ik wat later opde dag pas thuis en dan lijkt ze er geen zin mee rin te hebben. Nu ben ik midden opd e dag thuis en ja hoor..ze zit weer bovben op haar kooi.

ook lijkt het wel of ik niet mag zien dat ze eruit klimt want ze doet het steeds als ik even naar de wc ben of de kamer uit ben. Toen ik de kammer uit wass en weer naar boven kam zag ik dat ze er half uit was maar toen ging ze er snel weer in. Ik ben toen net om het hoekje gaan staan en toen is ze wel doorgeklommen. Als ze dan eenmaal bovenop zit mag ik gewoon bij haar komen.

Overigens is ze vandaag ook echt een beetje ondeugend. Ze heeft al onder aan de kooi gehangen en heel hard in de oortjes van beppie(een van mijn katten) van heel dichtbij gegild. het arme dier schrok zich een ongeluk Twisted Evil

en ze heeft al aan de gordijnen zitten trekken (de kooi moet dus een stukje ervan komen te staan)

ze is dus echt een stuk losser nu.

natuurlijk mag ze de poes niet plagen en de gordijnen niet mollen, maar het feit dat ze durft om stout te zijn ben ik blij om. (en je zag aan haar oogjes dat ze echt wel wist datze iets deed wat niet mocht) Laughing
Bericht Woensdag 11 Februari 2009 2:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Haha, toch schitterend om te zien!!! Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat ze zo goed vooruit gaat!!
Bericht Woensdag 11 Februari 2009 8:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo, dat is echt goed als je dit leest. Ze krijgt echt vertrouwen. Arme poes al moet ik toegeven dat ik stiekem wat zat te lachen omdat Kareltje het zo geniepig deed en dan ALARM, arme oortjes. Je, ze kan dus al ondeugend zijn. Veertje
Bericht Donderdag 12 Februari 2009 7:49 am
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Zo, dat is echt goed als je dit leest. Ze krijgt echt vertrouwen. Arme poes al moet ik toegeven dat ik stiekem wat zat te lachen omdat Kareltje het zo geniepig deed en dan ALARM, arme oortjes. Je, ze kan dus al ondeugend zijn. Veertje

ik moest stiekem ook wel lachen hoor...al had ik ook wel medelijden met die arme beppie Rolling Eyes
Bericht Donderdag 12 Februari 2009 7:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach, die dieren zijn snel terug op hun positieven, gelukkig maar. Ja, ik moest ook lachen, ze zijn zoooo slim.

Laughing
Bericht Vrijdag 13 Februari 2009 7:26 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh wat klinkt dit allemaal goed zeg Veertje Karel komt heel langzaam maar zeker los Hartje . En ja, wat papegaaienkwaad Mr. Green hoort daar bij.
Super dat het zo goed gaat Veertje
Bericht Vrijdag 13 Februari 2009 9:54 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:09 am
  Berichten van afgelopen: