hier is het feest met kerst want dan komt de boom en dat vind kira echt prachtig alle lichtjes en ballen!
ze mag ook helpen met de ballen in de boom hangen (die van plastic natuurlijk) nou dat is natuurlijk helemaal feest!!!
beetje lastig dat ze aan de loop gaat met alles wat los en vast zit dus eigenlijk zijn we hier meer bezig met achter kira aanrennen e de lichtjes redden dan met de boom versieren ze gaat echt helemaal los vind ik ook wel heel leuk om te zien eigenlijk ze vind het zo geweldig en zolang het veilig is gaat ze dr gangetje maar vind ik.
quote:Originally posted by kira07
beetje lastig dat ze aan de loop gaat met alles wat los en vast zit dus eigenlijk zijn we hier meer bezig met achter kira aanrennen e de lichtjes redden dan met de boom versieren
Klink als een geweldige manier om een boom op te tuigen
Maarten en ik hebben geen kerstboom, ik ben allergisch voor de naalden. Het is niet zo erg dat ik niet in dezelfde kamer als een kerstboom kan zijn, maar wel erg genoeg dat ik helemaal geen behoefte heb aan zo'n boom te zitten om hem te versieren. Maar ik hang soms een kerstbal in een van de kamerplanten, dan is het ook kerst .
Je kent de methode door glimmende cd's worden in bomen te hangen vogels te verjagen. Ik vraag mij sterk af of glimmendede kerstballen dat effect ook op Gogo hebben, en dat als je er wat in zou hangen dat niet glimt hij dezelfde reacties zou hebben.
Tenzij je zijn speelboom hebt moeten verplaatsen of iets anders wat van hem is of wat hij als van hem ziet voor de kerstboom verplaatst is, in dat geval gaat het over territorium.
Gogo kan ook gewoon een lieve vogel zijn die niet van kerstbomen houdt
Vrijdag 19 December 2008 2:49 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:09 am