Kerstboom optuigen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Dat maakt ze zeker leuk. Ik moet wel zeggen dat de ene tic prettiger is dan de andere.... het gegil soms van Gogo is niet echt een prettige tic...
Bericht Dinsdag 16 December 2008 10:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wink
Bericht Dinsdag 16 December 2008 10:19 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kira07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

hier is het feest met kerst want dan komt de boom en dat vind kira echt prachtig alle lichtjes en ballen!
ze mag ook helpen met de ballen in de boom hangen (die van plastic natuurlijk) nou dat is natuurlijk helemaal feest!!!
beetje lastig dat ze aan de loop gaat met alles wat los en vast zit dus eigenlijk zijn we hier meer bezig met achter kira aanrennen e de lichtjes redden dan met de boom versieren ze gaat echt helemaal los vind ik ook wel heel leuk om te zien eigenlijk ze vind het zo geweldig en zolang het veilig is gaat ze dr gangetje maar vind ik.
Bericht Woensdag 17 December 2008 9:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by kira07
beetje lastig dat ze aan de loop gaat met alles wat los en vast zit dus eigenlijk zijn we hier meer bezig met achter kira aanrennen e de lichtjes redden dan met de boom versieren

Klink als een geweldige manier om een boom op te tuigen Hartje

Maarten en ik hebben geen kerstboom, ik ben allergisch voor de naalden. Het is niet zo erg dat ik niet in dezelfde kamer als een kerstboom kan zijn, maar wel erg genoeg dat ik helemaal geen behoefte heb aan zo'n boom te zitten om hem te versieren. Maar ik hang soms een kerstbal in een van de kamerplanten, dan is het ook kerst Very Happy.
Bericht Woensdag 17 December 2008 9:10 am
kira07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

is ook geweldig whisper
Bericht Donderdag 18 December 2008 5:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Je kent de methode door glimmende cd's worden in bomen te hangen vogels te verjagen. Ik vraag mij sterk af of glimmendede kerstballen dat effect ook op Gogo hebben, en dat als je er wat in zou hangen dat niet glimt hij dezelfde reacties zou hebben.

Tenzij je zijn speelboom hebt moeten verplaatsen of iets anders wat van hem is of wat hij als van hem ziet voor de kerstboom verplaatst is, in dat geval gaat het over territorium.

Gogo kan ook gewoon een lieve vogel zijn die niet van kerstbomen houdt Laughing
Bericht Vrijdag 19 December 2008 2:49 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:09 am
  Berichten van afgelopen: