kira heeft een nieuw kunstje ondekt grappig

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
kira07
Beginnende vlieger

kira heeft een nieuw kunstje ondekt grappig  Reageer met quote  

echt super lief en grappig kira kan zins kort een koprol op haar kooi doen jullie papegaaien dat ook zich zelf zulke dingen aanleren dit is namelijk de eerste keer iets wat kira doet zonder dat ik het haar geleerd heb moest wel lachen ze maakt die koprol in die opvangranden aan haar kooi maar ze probeert het dus ook aan de bovenkant van haar kooi maar fdan rolt ze natuurlijk direct van dr kooi af zit ze op de grond met zo'n versuft koppie lag helemaal in een deuk Very Happy
Bericht Zondag 18 Mei 2008 5:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: kira heeft een nieuw kunstje ondekt grappig  Reageer met quote  

Hahaha dat klinkt leuk zeg! Laughing Ze kunnen zó gek doen, en ze heeft een goed publiek zo te horen.
Iago deed dit ook wel eens. Ik geloof dat er zelfs een filmpje in mijn dagboek staat. Laughing
Bericht Zondag 18 Mei 2008 8:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Geweldig zijn dat soort taferelen. Laughing Het vraag om een filmpje Laughing
Herman heeft het ook wel eens gedaan maar had het idee dat het toen per ongeluk ging Very Happy
Bericht Zondag 18 Mei 2008 10:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kira07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

lag inderdaad helemaal in een deuk volgens mij is het echt om aandacht te trekken want ze doet het best vaak ik ga proberen een filmpje te maken Very Happy en foto's natuurlijk
Bericht Maandag 19 Mei 2008 8:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Héél graag want dat willen we natuurlijk zien! Cool 't Is gelukkig wel een fijne manier van aandacht trekken! Cool
Bericht Maandag 19 Mei 2008 9:17 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ooo, dat moet knap zijn om te zien. Onze Jos die haalt soms hele rare toeren uit maar kopje rol doet hij niet echt. Hij heeft wel een speelgoedje met een bel aan en die pakt hij dan zo lollig vast en zet die bel gewoon op zijn kop en zegt "kiekeboe", helaas heb ik nog niet de kans gehad om dat te filmen want als je dan beweegt dan weet hij van niks natuurlijk maar ik kan je verzekeren, je ligt plat van het lachen als hij die bel pakt met zijn pootje en ze dan op zijn gekke kopje zet en dan kiekeboe erna zegt. Onze clown. Hartje
Bericht Vrijdag 30 Mei 2008 3:21 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhhh dat klinkt inderdaad om te gillen zeg, Sarah! Laughing Zie het zo voor me, maar zou toch liever een filmpje zien. Twisted Evil
Bericht Maandag 2 Juni 2008 9:06 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik hoop echt dat dat er nog komt want dat is echt om je een breuk te lachen maar dat gaat zo snel dat ik telkens te laat ben. Embarassed
Bericht Maandag 2 Juni 2008 10:13 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:09 am
  Berichten van afgelopen: