ik ga van de week de woonkamer anders inrichten.
coco zn kooi staat nu voor het raam en die komt dan tegen een muur naast een raam te staan,dan kan ie nog wel naar biuten kijken maar staat niet pal meer naast de verwarming.
zou dit veel stress op leveren voor hm?en waar moet ik dan op letten?
Maandag 29 Oktober 2007 9:46 pm
Cosch Ervaren vlieger
Nee hoor gewoon doen. En gewoon normaal tegen em doen als het de normaalste zaak van de wereld is om te verhuizen.
Ik zou het zelfs af en toe es doen. Houd ze lekker flexibel en zo worden ze ook steeds makkelijker!
eigenlijk twee want hij komt vlak naast het gordijn te staan dus als die dicht zijn heeft ie twee blinde kanten
Maandag 29 Oktober 2007 10:17 pm
Sue Moderator
Ah oké.. Lekker hoor! Ik zou me niet te veel zorgen maken hoor. En als hij heel erg paniekerig is: Ga maar even een blokje om want het zou kunnen dat je dan veel op 'm gaat letten waardoor hij z'n angst bevestigt ziet.
hij staat op zn nieuwe plek!!
na een half uurtje zachte boze geluidjes maken is ie nu rustig en zit een beetje te suffen
ben ondertussen gewoon verder gegaan met waar ik mee bezig was en na een half uur heeft ie het maar opgegeven
uhm hoezo uitgekookt!
tegen vijfen kwam mn vriend thuis en toen begon ie weer boze geluidjes te maken de komediant!!! toen ie er geen aandacht mee kreeg ging ie maar verder met poetsen
Dinsdag 30 Oktober 2007 8:01 pm
Cosch Ervaren vlieger
Oh lachuh he? Helemaal als je em zo door hebt. Je kent em geod zo te horen!
moest er ook stiekem wel om lachen!
hij dacht denk ik als het bij het vrouwtje niet dan miss bij het baasje wel!kwam ie toch mooi van een koude kermis thuis
zal morgen weer eens foto's maken
Dinsdag 30 Oktober 2007 8:12 pm
Sue Moderator
Hahaha je kan het natuurlijk altijd proberen als slimme groene vogel om je mams voor de gek te houden.
Gelukkig is dat niet gelukt.
proberen kan altijd ik vind het wel grappig als ie zoiets doet hij trekt altijd alles uit de kast om maar iets voor elkaar te krijgen vind dat toch wel wat hebben al ga ik er dan niet op in