|
|
|
Sue
Moderator

|
Tja.. Ik weet eerlijk gezegd niet wat je het beste kan doen.. Door ze aandacht hiervoor te geven zou het wel eens probleemgedrag kunnen worden??
En wat als je ze verplaatst VOORDAT ze zo gaan pieteren? Naar hun slaapplaats? Ik geloof dat Hooi (oeh, nu niet meteen allergisch gaan reageren hahaha) sowieso aanraadt om ze ergens anders te laten slapen!
Dit zal echt wel een fase zijn, Janina! Het gaat echt wel over..  |
Zaterdag 24 Februari 2007 12:52 pm |
|
|
Janina
Vlieger
|
ik reageer niet allergisch hoor
Maar om te slapen apart, ok, maar ze slapen wel 10 keer per dag. gewoon even een dutje, hoe zou ik dat aan kunnen pakken.
Ik hoop het zo, ik word er dol van  |
Zaterdag 24 Februari 2007 2:01 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Gelukkig!
Hmpf, tja dan wordt het inderdaad moeilijk.. Misschien is het een idee om ze een middagdutje te laten doen? Ik weet niet of ze 'op commando' slapen?
Jeetje wat is dit lastig..
Kan me voorstellen dat je er helemaal dol van wordt!  |
Zaterdag 24 Februari 2007 2:04 pm |
|
|
Janina
Vlieger
|
Ja op dit moment is het dus weer zover, dus dan zou ik ze alle 8 op moeten pakken en moeten verhuizen?
De 2 baasjes had ik er gisteren uitgehaald met als resultaat dat ze naar elkaar zaten te roepen, ook geen succes
Een middagdutje laten doen, zou ik wel eens kunnen proberen, ik moet volgende week nog een hele week uitzieken ( heb een ontsteking in mijn wang ) dus dan ga ik ze apart zetten onder een doek voor een paar uurtjes en dan weer terug.
Ach ja, ze houden je bezig! |
Zaterdag 24 Februari 2007 2:08 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Tja, ik denk dat je ze het beste voordat ze gaan pieteren op kan pakken..
(Hebben ze vaste tijden?)
He bah, een ontsteking in je wang? Gaat het wel beter daarmee?
Dat gepieter aan je hoofd maakt het vast niet fijner.
Beterschap! |
Zaterdag 24 Februari 2007 4:29 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
da's inderdaad niet fijn en dan kun je wel wat rust gebruiken. Beterschap! |
Zaterdag 24 Februari 2007 4:38 pm |
|
|
Janina
Vlieger
|
Dankje!
Nee fijn is anders, het gaat wel, ik heb een kuur gekregen en even afwachten maar.
Ze hebben geen vaste momenten, op dit moment zijn de middagen het ergst en ik zit er ook echt over na te denken dat als ik thuis ben de 8 naar de slaapkamer verhuizen, hoe erg ik dat ook vind
Ik lees over veel forums dat de meeste inderdaad ook aan een fase denken wat wel weer over gaat, ik hoop het!
In ieder geval fijn dat ik hier mijn hart even kan luchten! |
Zaterdag 24 Februari 2007 5:53 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ahhh ben blij te horen dat het wel gaat.. Hopen dat je snel weer helemaal de oude bent.
Ik denk niet dat je je echt slecht moet voelen als je de 8 pubers naar de slaapkamer verhuist hoor. Ik denk dat ze het zelf niet echt als vervelend zullen ervaren? |
Zaterdag 24 Februari 2007 7:55 pm |
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Een beetje laat maar dat krijg je met vakantie
Janina, ik weet bijna wel zeker dat dit een fase is. Milo zat toen hij nog jong was ook altijd te kwetteren als hij overdag een dutje deed, dit was over toen hij ongeveer 11 maanden was. Sunny deed het ook en hij deed het ook echt hard. Bij hem was het zelfs af en toe al knap irritant, dus ik kan me voorstellen dat je er met 8 stuks horendol van wordt! Bij Sunny is het inmiddels al weer een maand of 2 weg. Hij doet het nu nog maar heel af en toe. Sunny is nu net 1 jaar, dus hij heeft het tot een maand of 10 gedaan. Ik ben bang dat je dus even vol moet houden. Dit doen alle aga's volgens mij en dus is het niet echt goed af te leren. Maar het gaat zeker over! Sterkte! |
Woensdag 7 Maart 2007 9:09 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hoe gaat het nu janina?  |
Woensdag 7 Maart 2007 11:57 am |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Ja hoe gaat het nu met de aga's??  |
Woensdag 7 Maart 2007 12:54 pm |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Bij ons doet Vogeltje het nog steeds, maar in plaats van 10 minuten gillen is het nou een korte piep, zo in de trant van "ik ga slapen, doei!". Zonder woorden, maar duidelijk begrijpbaar.
Dus als ze dit met z'n 8en elk 10 minuten doen en elkaar gaan antwooren lijkt me dat inderdaad heel moeilijk te verdragen, maar het wordt waarschijnlijk vrij snel beter.
Ik denk dat ze in de natuur wakers hebben, en dat ze om de groep duidelijk te maken dat ze gaan pitten en dus niet kunnen waarschuwen dit soort signalen afgeven. Als ze merken dat ze veilig zijn hoeft dat dus niet meer zo uitgebreidt.
Ik ben benieuwd hoe het er nou mee is Janina. |
Woensdag 7 Maart 2007 1:51 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:12 am
|
|
|
|