|
|
|
Phini
Fladderaar
| Kooi verplaatsen? |
|
|
Hallo !!
Sinds ik de laatste tijd wat meer tijd doorbreng met Mithoe en veel met haar praat,, zit ze te bléren om aandacht als ik even niet in de woonkamer ben,, Ze mag nog niet uit de kooi,, nog 3 daagjes,, dan mag ze eruit..
Papa wordt 'gek' van haar gefluit,, is het dan handig om voor een uurtje of 2 de kooi naar mijn kamer te verplaatsen? Zodat ze alsn0g bij me is?
Ik heb namelijk ook huiswerk en dingen te d0en,, als ik klaar ben dan breng ik haar weer naar de woonkamer,, Ik zou haar ook permanent naar mijn kamer willen maar daar is er geen plek voor..
Als ze over een tijdje de kooi uit mag, zal ze ook veel bij me zijn en dus ook vaker in mijn kamer, ipv in de woonkamer..
Dus, handig of toch maar niet d0en?
|
Woensdag 10 Juni 2009 5:21 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Kooi verplaatsen? |
|
|
Ja hoor dat kan best! Gewoon meenemen die kooi. Waarom zou je het niet doen?  |
Woensdag 10 Juni 2009 5:56 pm |
|
|
Phini
Fladderaar
Weet ik niet
Misschien dat ze het eng zou vinden,,
Maar ik heb het inmiddels al gepr0beerd en eerst was ze er een beetje stil van,, opeens weg uit dr omgeving,, maar daarna vond ze het wel leuwk,, was alleen een btje bezorgd
|
Woensdag 10 Juni 2009 6:30 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ze vinden het vaak heel leuk om overal mee te gaan. naar je kamer, naar de badkamer etc. als ze eenmaal gewiekt is en wat tammer, dan kan ze op je schouder zelfs mee naar buiten. als het niet te hard waait natuurlijk, anders waait ze weg. echt waar, geen grap.
in het begin zijn ze stil en onder de indruk, maar als je daar waar je haar heen brengt ook wat leuke speeltjes hebt liggen of zo, komen de praatjes al weer heel snel terug  |
Donderdag 11 Juni 2009 7:38 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Niet bezorgd zijn hoor. Ze kunnen vaak heel veel hebben. Gewoon lekker luchtig doen, dan nemen zij dat vaak van je over.
Als je vrij nerveus gaat doen (Dit is geen verwijt!!! ) dan nemen ze dat ook over. |
Donderdag 11 Juni 2009 7:45 am |
|
|
Sarah
Moderator

Gewoon doen, ook als ze gewiekt is ga je ze willen meenemen en nu kan je dat al met haar kooitje erbij dus leert ze de andere omgevingen al kennen, ideaal eigenlijk. Gewoon doen en er vooral van genieten.  |
Donderdag 11 Juni 2009 7:49 am |
|
|
|
|
Phini
Fladderaar
Ja klopt, Rani, die ging ook overal mee naart0e,, die achterv0lgde me zelfs ,,
Als ik naar de douche ging,, dan ging ze achter me aan,, z0nder op mn sch0uder te zitten..
Maar die was ook al jarenlang tam,, was alleen bang dat ik Mithoe niet zo tam kon krijgen..
|
Donderdag 11 Juni 2009 11:18 am |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
alles kan, als je het maar met liefde en geduld doet. dan komt het echt wel. |
Donderdag 11 Juni 2009 1:00 pm |
|
|
|
|