|
|
|
Sue
Moderator

|
| Kunnen gaaien.. |
|
|
Kunnen gaaien plannen?
Of is dit te 'hoog' gegrepen?
Ik weet dat kinderen dit tot een bepaalde leeftijd niet kunnen, maar vroeg me af hoe dat met gaaien zat! |
Dinsdag 14 Juni 2005 9:27 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Nou volgens mij kunnen ze dat wel
Soms doen ze echt van "tomtiedom" en dan ineens Slaan ze toe. Of het nou om eten gaat, of elkaar plagen. Ik denk het dus wel  |
Dinsdag 14 Juni 2005 9:56 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Hmmm ik denk ook dat ze het kunnen.
Een voorbeeldje: Een hele tijd geleden zat ik met Iago & Zazu op de bank. Zazu liep over de deken (waar ik onder zat) en Iago zat bij m'n vriend op z'n vinger. (Hield zijn vinger laag)
Zazu was al een paar keer weggehaald toen hij richting Iago ging.
Maar.. Hij liep heel schijnheilig, achteruit, en probeerde zo vriendelijk mogelijk over te komen.
Toen nam hij een sprint.. Iago kon nog net op tijd weggehaald worden..
Hoezo sneaky? |
Dinsdag 14 Juni 2005 10:17 am |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Hahahaha wat een dondersteen is Zazu!
Binky kan er ook een houtje van hoor, eerst loopt tie rustig naar je tenen en als je m dan ff afleid dan vergeet hij de teentjes maar zodra je er ff geen erg in hebt speert hij echt op je tenen af.. |
Dinsdag 14 Juni 2005 11:56 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Ziya is ook heel sneaky, als er een ander vogel bij ons komt gaat ie naar hem/haar kijken en gaat fluiten, en als ik bijv niet oplet dan gaat bijten, |
Dinsdag 14 Juni 2005 2:43 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ha ha ha Binky is dus een tenengek? Bijt hij er dan ook in? |
Woensdag 15 Juni 2005 8:19 am |
|
|
|
|
Sannie
Ervaren vlieger
Nou hij bijt er niet in, maar zo,n snavel in je teen is toch ook geen lekker gevoel hahaa en zo als je m aan ziet komen speurten dan haal je wel even je voeten opzij hahaa |
Woensdag 15 Juni 2005 4:58 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ha ha ha nee echt lekker lijkt me het ook niet!
Ze zijn zo puntig he! |
Woensdag 15 Juni 2005 5:36 pm |
|
|
loontjuh
Net uit het ei
als ik kijk naar irene peppenberg en haar grijsje alex... geloof ik dat dat echt kan ja!
maar als ik na CoCo kijk... hahaha
liefs loontjuhh en coco |
Zaterdag 22 Oktober 2005 10:44 am |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by Sannie
Binky kan er ook een houtje van hoor, eerst loopt tie rustig naar je tenen en als je m dan ff afleid dan vergeet hij de teentjes maar zodra je er ff geen erg in hebt speert hij echt op je tenen af..
Wat is dat toch met die tenen! TT is er ook dol op en bijt er wel degelijk in, bespringt ze echt! Eng hè? |
Zaterdag 22 Oktober 2005 6:52 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Marjet
Wat is dat toch met die tenen! TT is er ook dol op en bijt er wel degelijk in, bespringt ze echt! Eng hè?
Niet alleen eng.....razend pijnlijk ook! Troy is er hier het "handigste" in, omkijken, net doen alsof ie iets héél anders wil gaan doen en dan ...... au !!
Is dit plannen Sue of gewoon "dondersteentje" spelen??!!  |
Zaterdag 22 Oktober 2005 9:20 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Gizmo is ook dol op tenen! Moet een gaaiendingetje zijn
Ik was wel vereerd moet ik zeggen, na jaren aan te hebben gehoord dat ik eigenlijk best wel lange tenen heb (LETTERLIJK !!! NIET FIGUURLIJK!!! ) eindelijk waardering voor mijn tenen
Al moet ik zeggen dat Gizmo ook erg dol is op tenen in sokken  |
Zondag 23 Oktober 2005 11:39 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ik denk dat het gewoon lekker dondersteentje spelen is.. (Alhoewel?) |
Zondag 23 Oktober 2005 12:10 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ha ha Patricia! Wil je een voetmassage van Gizmo?!
Marjet: Bijt TT er alleen maar in als je sokken aan hebt of ook als je geen sokken aan hebt? |
Zondag 23 Oktober 2005 12:11 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Bij voorkeur zonder sokken, hoewel mijn lief vooral belaagd wordt mét sokken maar die loopt ook veel minder op blote voeten dan ik.
We hadden laatst een logeerhond, echt een schatje, en haar tenen moesten het ook ontgelden. TT klom uit haar kooi langs een touw naar beneden -meer bedoeld zodat ze er altijd ín kan - ging op weg naar Myra (de logeerhond) en beet vastberaden in een teen , toen Myra wat ontdaan haar poot terugtrok liep ze er gewoon weer achteraan en beet in de volgende teen, toen heb ik maar ingegrepen. Zat er trouwens wel aldoor met m'n neus bovenop hoor, maar dit werd heus zielig voor Myra. Het was ook geloof ik meer nieuwsgierigheid van TT dan valsigheid want ze was de hele tijd razend nieuwsgierig naar dat grote rare beest en als Myra om de tafel liep, rende TT over de tafel rondjes met 'r mee
Gekke Teun  |
Zondag 23 Oktober 2005 2:01 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:14 am
|
|
|
|