Kunnen gaaien..

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Kunnen gaaien..  Reageer met quote  

Kunnen gaaien plannen?
Of is dit te 'hoog' gegrepen?

Ik weet dat kinderen dit tot een bepaalde leeftijd niet kunnen, maar vroeg me af hoe dat met gaaien zat!
Bericht Dinsdag 14 Juni 2005 9:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Nou volgens mij kunnen ze dat wel Laughing
Soms doen ze echt van "tomtiedom" en dan ineens Shocked Slaan ze toe. Of het nou om eten gaat, of elkaar plagen. Ik denk het dus wel Wink
Bericht Dinsdag 14 Juni 2005 9:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm ik denk ook dat ze het kunnen.
Een voorbeeldje: Een hele tijd geleden zat ik met Iago & Zazu op de bank. Zazu liep over de deken (waar ik onder zat) en Iago zat bij m'n vriend op z'n vinger. (Hield zijn vinger laag)

Zazu was al een paar keer weggehaald toen hij richting Iago ging.

Maar.. Hij liep heel schijnheilig, achteruit, en probeerde zo vriendelijk mogelijk over te komen.
Toen nam hij een sprint.. Iago kon nog net op tijd weggehaald worden..

Hoezo sneaky?
Bericht Dinsdag 14 Juni 2005 10:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hahahaha wat een dondersteen is Zazu!

Binky kan er ook een houtje van hoor, eerst loopt tie rustig naar je tenen en als je m dan ff afleid dan vergeet hij de teentjes maar zodra je er ff geen erg in hebt speert hij echt op je tenen af..
Bericht Dinsdag 14 Juni 2005 11:56 am
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ziya is ook heel sneaky, als er een ander vogel bij ons komt gaat ie naar hem/haar kijken en gaat fluiten, en als ik bijv niet oplet dan gaat bijten,
Bericht Dinsdag 14 Juni 2005 2:43 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ha ha ha Binky is dus een tenengek? Bijt hij er dan ook in?
Bericht Woensdag 15 Juni 2005 8:19 am
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Nou hij bijt er niet in, maar zo,n snavel in je teen is toch ook geen lekker gevoel hahaa en zo als je m aan ziet komen speurten dan haal je wel even je voeten opzij hahaa
Bericht Woensdag 15 Juni 2005 4:58 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ha ha ha nee echt lekker lijkt me het ook niet!
Ze zijn zo puntig he!
Bericht Woensdag 15 Juni 2005 5:36 pm
loontjuh
Net uit het ei

Reageer met quote  

als ik kijk naar irene peppenberg en haar grijsje alex... geloof ik dat dat echt kan ja! Laughing
maar als ik na CoCo kijk... Shocked hahaha

liefs loontjuhh en coco
Bericht Zaterdag 22 Oktober 2005 10:44 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sannie

Binky kan er ook een houtje van hoor, eerst loopt tie rustig naar je tenen en als je m dan ff afleid dan vergeet hij de teentjes maar zodra je er ff geen erg in hebt speert hij echt op je tenen af..

Wat is dat toch met die tenen! TT is er ook dol op en bijt er wel degelijk in, bespringt ze echt! Eng hè?
Bericht Zaterdag 22 Oktober 2005 6:52 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Marjet
Wat is dat toch met die tenen! TT is er ook dol op en bijt er wel degelijk in, bespringt ze echt! Eng hè?

Niet alleen eng.....razend pijnlijk ook! Troy is er hier het "handigste" in, omkijken, net doen alsof ie iets héél anders wil gaan doen en dan ...... au Shocked !!
Is dit plannen Sue of gewoon "dondersteentje" spelen??!! Laughing
Bericht Zaterdag 22 Oktober 2005 9:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Gizmo is ook dol op tenen! Moet een gaaiendingetje zijn Rolling Eyes
Ik was wel vereerd moet ik zeggen, na jaren aan te hebben gehoord dat ik eigenlijk best wel lange tenen heb (LETTERLIJK !!! NIET FIGUURLIJK!!! Rolling Eyes ) eindelijk waardering voor mijn tenen Laughing
Al moet ik zeggen dat Gizmo ook erg dol is op tenen in sokken Confused
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 11:39 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik denk dat het gewoon lekker dondersteentje spelen is.. Smile (Alhoewel?)
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 12:10 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ha ha Patricia! Wil je een voetmassage van Gizmo?! Smile

Marjet: Bijt TT er alleen maar in als je sokken aan hebt of ook als je geen sokken aan hebt?
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 12:11 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Bij voorkeur zonder sokken, hoewel mijn lief vooral belaagd wordt mét sokken maar die loopt ook veel minder op blote voeten dan ik.
We hadden laatst een logeerhond, echt een schatje, en haar tenen moesten het ook ontgelden. TT klom uit haar kooi langs een touw naar beneden -meer bedoeld zodat ze er altijd ín kan Rolling Eyes - ging op weg naar Myra (de logeerhond) en beet vastberaden in een teen Shocked , toen Myra wat ontdaan haar poot terugtrok liep ze er gewoon weer achteraan en beet in de volgende teen, toen heb ik maar ingegrepen. Zat er trouwens wel aldoor met m'n neus bovenop hoor, maar dit werd heus zielig voor Myra. Het was ook geloof ik meer nieuwsgierigheid van TT dan valsigheid want ze was de hele tijd razend nieuwsgierig naar dat grote rare beest en als Myra om de tafel liep, rende TT over de tafel rondjes met 'r mee Laughing
Gekke Teun Wink
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 2:01 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:14 am
  Berichten van afgelopen: