lady wil niks aannemen....

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Mijn Chico wil ook nooit wat aannemen uit de hand, tenzij hij al weet dat het heel lekker is bijvoorbeeld een pinda & een harrison brokje. Voor de rest wil hij niks uit me hand nemen, maar vanuit z'n voerbakje soms wel of hij wil er niks van hebben en kijkt er niet naar om.

Zondag dronk ik mijn yakult, chico kreeg die ook als baby hij was er toen verzot op!!! Ik bied chico een beetje aan vanuit het flesje; no way dat ie het aanneemt Surprised Ik pak zijn paplepel, doe er een beetje op en toen wou die het wel! Ook wou hij ineens uit het flesje drinken Shocked

Ik ga dit weekend proberen om dat met meer dingen te doen, fruit & groente Cool hehe Twisted Evil

Ik laat je weten of het helpt haha Very Happy
Bericht Vrijdag 20 Maart 2009 10:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
nakkie29
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

haha als ze hier nog maar denken dat ik ze wat aan ga bieden zijn ze allemaal weg haahaaa,alleen het aangevlogen catharinatje die hier 2 dagen geleden aanvloog,komt naar de tralies als ze denkt dat je wat vast heb dus ze is zekers tam.ben daarstraks voorzichtig aan het proberen geweest op stappen op stok en dat doet ze maar mijn eigen bende nou vergeet het maar hahahaha
Bericht Vrijdag 20 Maart 2009 10:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by nakkie29
haha als ze hier nog maar denken dat ik ze wat aan ga bieden zijn ze allemaal weg haahaaa,alleen het aangevlogen catharinatje die hier 2 dagen geleden aanvloog,komt naar de tralies als ze denkt dat je wat vast heb dus ze is zekers tam.ben daarstraks voorzichtig aan het proberen geweest op stappen op stok en dat doet ze maar mijn eigen bende nou vergeet het maar hahahaha

Misschien is ze bij je aangevlogen om je te helpen, om het goede voorbeeld te geven aan jou vogels Mr. Green

Nja, ik dacht heel misschien heb je wat aan mijn tip Razz
Bericht Vrijdag 20 Maart 2009 11:34 am
nakkie29
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by irene
quote:
Originally posted by nakkie29

Misschien is ze bij je aangevlogen om je te helpen, om het goede voorbeeld te geven aan jou vogels Mr. Green

Nja, ik dacht heel misschien heb je wat aan mijn tip Razz

ik ga je tip ook zeker proberen,alleen zijn de valkjes niet met de hand gevoerd geweest,lady wel dus wellicht maak ik bij haar een kansje.
bedankt voor je tip. Veertje
Bericht Vrijdag 20 Maart 2009 11:44 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:17 am
  Berichten van afgelopen: