Laten wennen dat er een kindje komt

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Papegaaien & parkieten gedrag : plukken etc.

Auteur Onderwerp
Jopie
Net uit het ei

Laten wennen dat er een kindje komt  Reageer met quote  

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.
We hebben een bb van een jaar oud.
We verwachten eind februari onze eerste kindje.
Hoe kunnen we pico laten wennen dat er een kleine komt?
En straks als de kleine er is?

groeten lenie
Bericht Woensdag 30 Januari 2008 7:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Pfoe, wat moeilijk!! iig van harte gefeliciteerd met de aanstaande geboorte van jullie kindje...
Ik heb hier geen ervaring mee, maar zou proberen op vaste tijden proberen aandacht te geven, of een soort routine op te bouwen met jullie bbtje! Dan kunnen jullie misschien makkelijker een balans vinden tussen je kindje en vogel. Bijv. elke ochtend een half uurtje trucjes oefenen of spelen/ douchen...Als jullie helemaal gewend zijn na de komst van de kleine kunnen jullie het bbtje er misschien bij betrekken, bijv. een standaard naast de plek waar jullie flesjes geven ofzo? Ik roep maar wat?? Laughing Laughing
Bericht Woensdag 30 Januari 2008 7:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Laten wennen dat er een kindje komt  Reageer met quote  

Hoi Lenie, gefeliciteerd met 'jullie' zwangerschap. Ik vind het een beetje lastige vraag, heb er zelf (zoals Laura) geen ervaring mee.
Ik vond het idee van haar wel goed: Een standaard ernaast?
Is Pico gekortwiekt of kan 'ie vliegen?
Bericht Woensdag 30 Januari 2008 11:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ann
Beginnende vlieger