|
|
|
Sue
Moderator

|
Echt goed dat je vanuit dat standpunt denkt!
Er zouden meer mensen zo moeten denken..
Je hebt bij H ook cursussen, eentje van 95 euro, eentje van rond de 300?? en nog eentje..
Maar.. Met een gedragsconsult kom je DENK ik verder.. Het is dan helemaal aangepast aan jouw gaaitje, terwijl zijn cursussen volgens mij wat meer 'algemeen' zijn.
Wellicht, als je tijd en zin hebt, kan je later altijd nog zo'n cursus doen!
Zou je ons willen laten weten hoe de cursus bij Talsma is geweest? Ben erg benieuwd! |
Zaterdag 26 Maart 2005 11:39 am |
|
|
|
|
petra76
Fladderaar
hoi,
Ik moet zeggen ik ben het een beetje met je eens ik zit al maanden op internet te kijken hoe ik mijn schatje het beste kan opvoeden en dingen kan leren. mondjes maat leer ik wel iets over gedrag maar over trainen kom ik niet ver. Het lijkt me leuk om mijn paco vanalles te leren (zwaaien, ja en nee knikken, opruimen, blokjes herkennen, dood liggen ect ect.) maar echt aan info kom ik niet. Nou moet ik zelf maar uitdokteren hoe ik het moet doen.
Maar als het me lukt dan mag van mij iedereen weten hoe het moet hihi
en vraag er geen geld voor haha
mog jij dingen weten hoe iets moet en je wilt het kwijt let me know.
groetjes
petra |
Zaterdag 26 Maart 2005 11:41 am |
|
|
Sue
Moderator

|
He Petra..
Sommige dingen hebben mijn gaaitjes zichzelf geleerd, maar, als je hier kijkt: parrottricktraining.com kan je ook al iets vinden..
Ik zeg niet dat het een perfecte manier is om dingen te leren, maar het is een optie..
Ik heb Iago geleerd zich om te draaien met deze methode, en Zazu hoe hij moet zwaaien (Iago had dit zichzelf al geleerd) & zich om moet omdraaien. |
Zaterdag 26 Maart 2005 11:53 am |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Dat gedragsconsult ga ik zeker doen. Het mailadres wat Heijtje gaf ga ik gebruiken om wat info te vragen en evt. te geven.
Ik wil dan ook graag mét mijn mannen naar H voor dat gedragsconsult zodat we allemaal hetzelfde horen en weten wat we wenselijkerwijs moeten.
Zit nog te wachten op bericht van Bonnie maar laat je zeker weten hoe het was. |
Zaterdag 26 Maart 2005 4:25 pm |
|
|
Berry
Eitje
Hallo.
Wij zouden graag geinformeerd willen worden over deze cursus van dr Hooimeyer.
Wij zijn nl sinds dec 04 in bezit van een bonte boer, robbie genaamd.
Robbie is nog wat bangig en onzeker. Hij vertond nog niet het bb'tjes gedrag wat je zo vaak leest. Nieuwschierig, onderzoeken, brutaal en gebonden aan een van de verzorgers.
Hopelijk helpt een dergelijke cursus onze relatie met Robbie verder op te bouwen.
Groet
Berry |
Zondag 27 Maart 2005 11:40 am |
|
|
|
|
Heijtje
Vlieger
|
Je kunt beter een gedragsconsult doen.Die is gericht op jullie gaai in jullie situatie. Je krijgt ontzettend veel informatie over hoe alles moet en juist ook niet moet.Je krijgt ook veel leesvoer mee zodat je nog veel meer kunt leren en het hele verhaal ook nog eens na kan lezen.Het is echt een aanrader  |
Zondag 27 Maart 2005 9:54 pm |
|
|
berrie
Fladderaar
|
Mijn vogeltje stapt op als ik hem insluit, ik heb dan ook een handschoen aan want zonder bijt hij. Is dit goed? |
Zondag 17 April 2005 1:36 pm |
|
|
|
|
Heijtje
Vlieger
|
Hoe bedoel je, als je hem insluit??
Je kunt hem ook laten opstappen op een opstaptouw,dan kan hij niet in je handen bijten. |
Zondag 17 April 2005 1:55 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:18 am
|
|
|
|
|