|
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Dank je Gerben, mooi he. Het rood komt steeds meer door.
Neeuuuhhhh, Malu is zeker niet bang uitgevallen.
Ze kroop vandaag zelfs onder m'n hand die tegen de tralies zat. Zocht echt geborgenheid.
Okee, ik laat ze maar gaan, hoop alleen niet dat Raja erdoor verpest wordt.
Of! Dat ik Raja onbewust voor ga trekken, omdat ik het zo zielig vindt.... Nee hoor.
Je hebt gelijk, ik heb altijd zo'n grote mond dat mensen te schijterig zijn als er een andere hond bij hun hond komt. En nu ben ik ook zo!  |
Vrijdag 21 November 2008 5:13 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Malu valt Raja aan |
|
|
Hmmm pyrrhura's kunnen soms de kolder in hun kop krijgen he?
Ik heb net naar het filmpje gekeken. Malou rent rond met haar snaveltje wijd open, en Raja gaat ervandoor. Ik denk dat Malou daar een spelletje van maakt. (Pyrrhura's...) Probeer Raja niet te vaak bij Malou te zetten, maar laat ze elkaar opzoeken. Heb je ergens een tafel staan waar ze niet vaak komen? |
Zondag 23 November 2008 8:50 am |
|
|
esc_f_ny
Vliegende acrobaat
Ik denk ook dat het een spelletje is. Ik merk dat Malu graag vriendjes wil worden met Raja en ze zoekt Raja ook elke keer op. Alleen Raja is nu echt heel bang.
Ik heb wederom een nieuwe speelplek gemaakt en die op de slaapkamer gezet. Net heb ik ze erop gezet, maar dat ging weer mis. Malu ging naar Raja en Raja vliegt weer weg.
Ik weet het even niet meer......  |
Zondag 23 November 2008 12:06 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hmmm Raja is volgens mij echt een mensenvogel he? Geef het even tijd. Het duurde bij Zazu ook heel erg lang voordat hij vogels accepteerde.  |
Maandag 24 November 2008 8:22 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hé Jen, de moed niet verliezen hoor. Het is nog te vroeg om echt te oordelen of het goedkomt of niet. Ze zijn elkaar nog echt aan het verkennen en al is Raja nu misschien bang, wil niet zeggen dat ze Malu op een onverwachts moment niet doet schrikken dat ze haar moed bijeen geraapt heeft en laat zien dat ze toch over de brug komt.  |
Maandag 24 November 2008 10:01 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hai Jen, hoe gaat het deze week? Is Raja al een heel klein beetje gewend aan Malou? |
Donderdag 27 November 2008 8:49 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 10:19 am
|
|
|
|
|